همزمان با 22 مهرماه صورت می گیرد؛

تجمع بزرگ دختران دانش آموز "نهضت ما زنده ایم" در زاهدان

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی ناحیه زاهدان از تجمع دانش آموز محور "نهضت ما زنده ایم" در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۹۵۰۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج :مهدی قویدل در نشست تجمع دختران دانش آموز "نهضت ما زنده ایم" که صبح امروز برگزار شد ضمن تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس اظهار داشت: نقش بی بدیل زنان ایرانی که با تمام وجود در راه رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی همواره پا به پای مردان در همه ی صحنه ها حضور داشتند بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: سازمان بسیج دانش آموزی به منظور تداوم و ارتقای نگرش و بینش آینده سازان ایران اسلامی برنامه ی "نهضت ما زنده ایم" را با محوریت دانش آموزان در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: تجمع بزرگ دانش آموزان دختر دوره اول و دوم متوسطه همزمان با چهارشنبه 22 مهرماه ساعت 9 صبح در شهرستان زاهدان برگزار می شود.

وی بیان داشت: این تجمع با هدف ترویج و توسعه عمومی فرهنگ اصیل حجاب و عفاف و زنده نگه داشتن و حفظ ارزش های انقلابی و ایرانی در بین آحاد دانش آموزان دختر انجام می شود.

قویدل از مشارکت سه قشر بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی و بسیج ورزشکاران در این برنامه خبر داد و تصریح کرد:  ترغیب دختران متدین و انقلابی برای مقابله موثر با تهاجم فرهنگی دشمنان، تقویت شجاعت، عفت و احساس مسئولیت در بین دختران از دیگر اهدف برگزاری این تجمع است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار