خبرهای داغ:
سازمان نظام پزشکی استان از این آمادگی برخوردار است تا در راستای ارتقاء سلامت شهروندی در کنار شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۵۷۹۵۲۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ محمد حسن شلویری رئیس سازمان نظام پزشکی استان در جلسه کمیسیون شورایاری با محوریت تشکیل شورایاران صنفی که با حضور جمعی از اعضای شورا و سیاوش جلیلوند نایب رئیس دوم اتاق اصناف در تالار مردم برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: یکی از مهمترین فلسفه های وجودی شورای اسلامی شهر این است که از نقطه نظرات فعالان و کارشناسان تمامی اصناف و تشکلهای غیردولتی و مردمی استفاده کند.

وی با بیان اینکه شورای شهر برای اداره هر چه بهتر و مطلوب تر شهر و تدوین سیاست های مربوطه می تواند از نظرات مردم در قالب کارگروهها و کمیسیونهای مربوطه استفاده مناسبی ببرد، گفت: در کشورهای توسعه یافته ارتقاء سلامت جامعه یکی از محورهای اصلی به شمار می آید و جامعه پزشکی استان از این آمادگی برخوردار است تا در کنار شورا و شهرداری برای افزایش سرانه سلامت شهروندان قدمهای مثبتی را بردارد.

شلویری خاطرنشان کرد: شهر توسعه یافته و پایدار زمانی شکل می گیرد که شهروندان آن از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشند و این مهم زمانی حاصل می شود که دست اندرکاران مربوطه با یکدیگر تعامل سازنده و مهم داشته باشند.

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها