خبرهای داغ:
تلاش کمیسیون شورایاری شورای اسلامی شهر برای صنفی شدن شورایاران اقدام مهم و قابل تأملی است که به توسعه روز افزون شهر کمک شایانی می نماید.
کد خبر: ۸۵۷۹۵۴۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ سیاوش جلیلوند نائب رئیس اتاق اصناف استان در جلسه کمیسیون شورایاری که با هدف تشکیل شورایاری اصناف و با حضور جمعی از اعضای شورا و محمد حسن شلویری رئیس سازمان نظام پزشکی استان برگزار شد، گفت: حوزه کاری اصناف از گستردگی قابل توجه و مشکلات و مسائل خاصی برخوردار است که برخی از آنها ضمن تعامل سازنده شورا با اتاق اصناف و شکل گیری گروههای مختلف از شورایاران اصناف رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر اصناف در جریان اهداف و سیاستهای شورای شهر قرار بگیرند و در کنار این، پارلمان محلی قزوین از وظایف اصناف باخبر و به طور کامل این حوزه را بشناسند، تصمیمات مهمتر و کاراتری برای توسعه شهر اخذ خواهد نمود و در کنار این همکاری صنوف مختلف با نمایندگان مردم برای پیشرفت شهر بیشتر از گذشته خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کل وسعت شهر حوزه فعالیت اصناف است و شورای شهر و شهرداری می توانند با همکاری اصناف برنامه ها و طرح های خوبی را اجرایی کنند، افزود: انتخاب شورایاران صنفی مزیتها و اتفاقات خوب و ثمربخشی را برای شهر به همراه دارد و امیدواریم با شکل گیری آن اتفاقات مهمی در شهر رخ دهد.

وی در رابطه با حوزه هایی که در سایه همکاری شورای شهر و شهرداری با اصناف شکل خواهد گرفت، گفت: ساماندهی برخی مشاغل، تلاش برای توزیع متوازن تمامی صنوف و مشاغل در شهر و پرهیز از تمرکز مشاغل خاص در نقاط متمرکز شهر، ازجمله مواردی هستند که می تواند ضمن صنفی شدن شورایاری ها در دستور کار قرار بگیرد.

جلیلوند در پایان خاطرنشان کرد: جلسات و نشست های شورای شهر و اتاق اصناف باید تداوم داشته باشد تا به موفقیتها و نقاط تعامل بیشتری دست یابند.

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها