افتتاح نخستین نمایشگاه توانمندی روستاییان در شهرستان بیله سوار

نخستین نمایشگاه توانمندی روستاییان به مناسبت روز ملی روستا در بخش مرکزی بیله سوار مغان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۰۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، نمایشگاه توانمندی روستاییان بخش مرکزی شهرستان بیله سوار به مناسبت روز ملی روستا با مشارکت و همکاری ادارات صنعت و معدن، میراث فرهنگی و گردشگری، فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، امور عشایری و همچنین دهیاران و شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی در دهستان انجیرلو برگزار شد.

خسروی بخشدار مرکزی در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندی های روستایی در شهرستان بیله سوارگفت: در این نمایشگاه روستاییان، توانمندی های خود را در عرصه های مختلف به نمایش می گذارند.

وی گفت: روستا به عنوان بخش بزرگي از نظام اجتماعي و جمعيتي کشور که در آن تعداد کثيري از عوامل انساني مولد سکونت دارند نقش مهمی در امنیت غذایی کشور بر عهده دارد.

خسروی هدف از برگزاری نمایشگاه را فراهم ساختن فرصتی مناسب برای تکریم روستائیان و ایجاد توجه به جایگاه و منزلت روستانشینان، تبیین جایگاه روستائیان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان خاستگاه تولید، برجسته نمودن سهم جامعه روستایی در تولید ناخالص ملی و استقلال و خودکفایی کشور، پرداختن به فرهنگ روستاها به عنوان خاستگاه اصلی تمدن و فرهنگ اسلامی، ایرانی و تلاش برای ارج نهادن به آداب، سنن و فرهنگ اصیل روستائیان عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار