استاندار اردبیل:

قوانین انتخابات به دست‌اندرکاران اجرایی در اردبیل آموزش داده شود

برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم انتظار می‌رود تا تمامی دست‌اندرکاران و متولیان امر برگزاری انتخابات با قوانین آشنایی کاملی داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۳۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل اظهار داشت:‌ برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم انتظار می‌رود تا تمامی دست‌اندرکاران و متولیان امر برگزاری انتخابات در این زمینه آشنایی کاملی داشته باشند.

وی با تاکید بر آشنایی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان با قوانین مربوطه بیان کرد: با توجه به حساسیت ویژه انتخابات و مسائل مربوط در این زمینه برای اینکه بتوانیم انتخاباتی سالم را برگزار کنیم با اشرافیت کامل به قوانین در این حوزه می‌توانیم به نحو موثری عمل کرده و سلامت انتخابات را تامین کنیم.

استاندار اردبیل افزود: به دلیل اهمیت امر انتخایات ضروری است تا آموزش‌های لازم در زمینه مقررات و قوانین در این حوزه به طور کامل به متولیان و فعالان این امر ارائه شود و در صورت لزوم دوره‌های آموزشی لازم نیز برای دست‌اندرکاران این امر برگزار شود.

خدابخش با بیان اینکه داشتن برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه آماده‌سازی عوامل اجرایی انتخابات یکی از موارد ضروری و مهم در این زمینه است، تصریح کرد:‌ ضروری است تا به این امر توجه ویژه‌ای شده و تمامی قوانین مربوط به این بخش را به دست‌اندرکاران ارائه دهیم.

در این جلسه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از آمادگی اعضای هیئت برای انتخابات گفت: هیئت‌های نظارت بر انتخابات در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل تشکیل و راه‌اندازی شده تا در این زمینه اقدامات و حرکت‌های لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام عبدالله بیدار اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه براساس منویات مقام معظم رهبریآرای مردم به عنوان حق‌الناس بوده در زمینه صیانت از این آرا اصل امانتداری را رعایت کرده و تلاش می‌کنیم تا با نظارت‌های لازم بر انتخابات آینده زمینه سلامت انتخابات را فراهم آوریم.

ارسال نظرات