انجمن‌های نمایش, آواها و نواها, شعر, عکس و انیمیشن به عنوان انجمن‌های موفق سازمان بسیج هنرمندان استان در انجام ماموریت‌های محوله با اعطای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۴۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در نشست با مسئولان انجمن‌های ادبی و هنری بسیج هنرمندان استان اردبیل با عرض تعزیت و تهنیت به مناسبت شهادت سردار شجاع اسلام حسین همدانی به دست گروه‌های تکفیری اظهار داشت: سردار همدانی، سردار مخلص و متواضعی بود که از بدو شکل گیری سپاه در حراست دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد و به‌عنوان یک سرباز دلسوز و فداکار همواره در خدمت مردم شریف ایران و جهان اسلام بود.

وی افزود: سردار حسین همدانی با کشته شدن به دست شنیع‌ترین انسان‌های عصر حاضر, درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری کرده و نیروهای مقاومت را برای ادامه مبارزه تا رسیدن به پیروزی نهایی مصمم تر کرد.

دشتی با گرامیداشت روز خانواده و دقت در پرورش اولاد سالم و پاک گفت: استعمار نو با سلاح رواج فساد و بی بندوباری و اعتیادهای گوناگون, به جنگ باورهای اخلاقی در بین ملت ها آمده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: مهمترین و تاثیرگذارترین وسیله برای مقابله با شیوه های جدید استعمار نو مسلح شدن به سلاح اخلاق و باورهای دینی است ملتی که برای دستیابی به جنبه های اخلاقی و باروری باورهای دینی و اعتقادی خود تلاش نکند بازنده این نبرد خواهد بود.

دشتی با اشاره به خوی درندگی و سلطه جویانه استکبار جهانی بیان کرد: ساده انگاری است که اگر خیال کنیم استکبار و در رأ س آنها امریکای جهان خوار چهره عوض کرده و به دنبال خیرخواهی برای ملت های جهان است زیرا در نظام استکباری, رابطه انسان‌ها با جهان رابطه یک‌سویه, بهره ورانه و استثمارگرایانه است و هیچ گونه معیار و ضابطه و مقررات در آن رابطه دخیل نیست.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تصریح کرد: استکبار برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله ای ممکن استفاده می‌کند و در این میان ابزارهای هنری از قبیل سینما, تئاتر, نقاشی, مطبوعات, ماهواره و شبکه اجتماعی به عنوان ابزارهای اساسی جنگ فرهنگی نقش اساسی در تاثیرگذاری افکار عمومی و ساختن فکر مردم و توده ها ایفا می کند.

دشتی افزود: جنگ فرهنگی به عنوان یکی از برنامه‌های دراز مدت مقابله استکبار با انقلاب اسلامی است و این جنگ یک جنگ بنیادی و ریشه ای بوده و در دراز مدت اثرات آن قابل رویت است.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در فعالیت‌های فرهنگی و هنری رفع کننده بسیاری از کمبود‌ها در این حوزه است، گفت: ورود بسیج به عرصه فرهنگ و هنر به عنوان یک تشکل مردم نهاد ارزشی می‌تواند مایه خیر و برکت در این عرصه باشد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل از بسیج به عنوان یک تشکل مردمی یاد و اظهار کرد: در این تشکل پاک‌ترین، فداکار‌ترین، شجاع‌ترین و با بصیر‌ترین انسان‌ها برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور هم جمع شده‌اند و آماده فداکاری در تمام زمینه‌ها هستند.

وی بیان کرد: بسیجیان همان کسانی هستند که در میادین رزم برای مقابله با متجاوزان داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند و با خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر در تعیین سرنوشت جنگ سهیم شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد:‌ در دوران سازندگی دست دولت را در امر سازندگی خرابی‌های حاصل از جنگ تحمیلی گرفتند و امروز نیز هر وقت به نمایش اقتدار و وحدت ملی نیاز است در صحنه هستند.

دشتی افزود: ایران اسلامی کشوری است با منابع طبیعی فراوان و ارزشمند که حرف‌های زیادی در این زمینه برای گفتن دارد که به طور قطع این توانمندی‌ها کشورمان را تبدیل به قدرت بلامنازع در منطقه می‌کند که قدرت‌های استکباری و سلطه‌جو را با چالشی جدی مواجه کرده است.

در این جلسه از مدیران انجمن‌های نمایش, آواها و نواها, شعر, عکس و انیمیشن به عنوان انجمن‌های موفق سازمان بسیج هنرمندان استان در انجام ماموریت‌های محوله با اعطای لوح سپاس و پاداش تجلیل شد.

ارسال نظرات