باید مسئولان امر تلاش کنند تا این میزان اعتبار اختصاص یافته را برای اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی در شهرستان جذب کنند.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۵۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد در آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی و المپیاد زیر 16 سال استان اردبیل که در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد، اظهار داشت:‌ جایگاه ورزش در بین مسلمانان نشات گرفته از فرمایشات ائمه معصومان(ع) بوده که این امر بیانگر اهمیت ورزش در سلامتی انسان‌ها است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان پارس‌آباد در قهرمان پروری و مدال‌آوری در سطوح مختلف بیان کرد: شهرستان پارس‌آباد از لحاظ مدال‌آوری و قهرمانی کشوری و آسیایی و بین‌المللی با توجه به موفقیت‌های به دست‌آمده رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده است.

احمدی با بیان اینکه در شهرستان پارس‌آباد بیش از 4 هزار و 500 نفر ورزشکار در بیش از 30 هیئت ورزشی در این شهرستان سازماندهی شده است، افزود: باید تلاش هیئت‌های ورزشی شهرستان بر تداوم و تقویت موفقیت‌ها و مدال‌آوری‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی باشد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از اختصاص 11 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای ورزش شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: باید مسئولان و متولیان امر تلاش کنند تا این میزان اعتبار اختصاص یافته را برای اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی در شهرستان جذب کنند تا زمینه توسعه و گسترش فالیت‌های ورزشی در مکان‌های مناسب افزایش یابد.

وی شناسایی استعدادها را لازمه قهرمان‌پروری در رشته‌های مختلف دانست و تصریح کرد: باید در این زمینه با برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب بتوانیم زمینه را برای کاستن مشکلات و تحرک جامعه در مقابله با آسیب‌های اجتماعی فراهم کنیم که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولات تعامل همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

برگزاری برنامه‌های شاد و کلیپ فعالیت‌های ورزشی و تجلیل از 128 نفر از قهرمانان، مربیان و حامیان ورزش شهرستان پارس‌آباد از بخش‌های دیگر این آئین بود.

وی بیان کرد: بسیجیان همان کسانی هستند که در میادین رزم برای مقابله با متجاوزان داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند و با خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر در تعیین سرنوشت جنگ سهیم شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد:‌ در دوران سازندگی دست دولت را در امر سازندگی خرابی‌های حاصل از جنگ تحمیلی گرفتند و امروز نیز هر وقت به نمایش اقتدار و وحدت ملی نیاز است در صحنه هستند.

دشتی افزود: ایران اسلامی کشوری است با منابع طبیعی فراوان و ارزشمند که حرف‌های زیادی در این زمینه برای گفتن دارد که به طور قطع این توانمندی‌ها کشورمان را تبدیل به قدرت بلامنازع در منطقه می‌کند که قدرت‌های استکباری و سلطه‌جو را با چالشی جدی مواجه کرده است.

در این جلسه از مدیران انجمن‌های نمایش, آواها و نواها, شعر, عکس و انیمیشن به عنوان انجمن‌های موفق سازمان بسیج هنرمندان استان در انجام ماموریت‌های محوله با اعطای لوح سپاس و پاداش تجلیل شد.

ارسال نظرات