معاون آموزش و پرورش اردبیل:

فعالیت‌های ورزشی در هنرستان‌های اردبیل افزایش یابد

باید فعالیت‌های ورزشی در هنرستان‌های اردبیل افزایش یابد تا این امر زمینه‌ساز معرفی و شناسایی دانش‌آموزان توانمند و مستعد در رشته‌های مختلف شود.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۶۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهداد عبدالهی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گردهمایی مشترک معاونت آموزش متوسطه و تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: باید مدیران هنرستان‌ها همکاری خود را با مسئولان تربیت بدنی و سلامت نواحی و مناطق افزایش دهند.

وی با تاکید بر فعالسازی بیش از پیش شورای دبیران در هنرستان‌های استان بیان کرد:‌ فعالیت در این حوزه سبب پویایی نظام تعلیم و تربیت در هنرستان‌ها می‌شود چرا که به پیشنهادات و تصمیمات سازنده در این حوزه می‌توانیم به نحو موثری عمل کنیم.

عبدالهی تصریح کرد: برای استفاده بهینه از اماکن ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش باید تفاهم نامه همکاری بین معاونت آموزش متوسطه و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان انعقاد شده و در این زمینه همکاری‌های دوجانبه افزایش یابد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: بدون شک برگزاری مسابقات ورزشی بین هنرستان‌ها زمینه‌ساز معرفی و شناسایی دانش‌آموزان توانمند و مستعد در رشته‌های مختلف می‌شود که انتظار می‌رود این گونه مسابقات بین هنرستان‌ها افزایش یابد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این گردهمایی با اعلام آمادگی برای افزایش فعالیت‌های ورزشی در هنرستان‌های استان گفت: این معاونت در راستای توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های تربیت بدنی سطح استان آمادگی کامل دارد.

علیرضا گلشن افزود: به منظور برنامه‌ریزی مناسب از لحاظ بکارگیری نیروی انسانی متخصص در سال تحصیلی آینده در هنرستان‌های تربیت بدنی، دبیران مورد نیاز توسط مدیران هنرستان‌ها معرفی و سپس با ارائه نظرات کارشناسی و تخصصی از سوی عوامل معاونت تربیت بدنی و سلامت در مورد تخصیص این دبیران به هنرستان‌ها اقدامات لازم معمول شود.

ارسال نظرات