خبرهای داغ:
در نتیجه رقض و آواز در کمپ فستیوال دانشجویان دختر

مسئولان به جای پاس کاری، پاسخگوی فضاحت های به بار آمده باشند

مسئولان به جای پاس کاری فضاحت به بار آمده از رقص دانشجویان در دانشگاه آزاد تا رقص پسران در کمپ فستیوال دانشجویان دختر در کویر زیرکوه پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۰۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، این روزا هر جایی نگاه کنیم رد پای دشمن را می بینیم که در بین زندگی اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی ما رسوخ پیدا کرده است.

این از بی توجهی مسئولان فرهنگی کشور اسلامی است که از دهه 70 امام خامنه ای هشدارهایی برای نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن در کشور دادند ولی همه ما در اینجا کوتاهی کردیم از بعضی از خانواده های خوبمان تا مسئولان و نهادهای فرهنگی که درد دین و فرهنگ اسلامی ایرانی نداشتند.

دین اسلام به یک مسلمان و جامعه اسلامی ارزشهای زیادی قائل شده است ولی متاسفانه ما به آن بی اهمیت و بی توجهیم.

هر چند کارهای خوبی در این زمینه انجام شده ولی از نفوذ دشمن که آرام آرام در زندگی فردی، اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و علمی ما پیدا کرد غفلت ورزیدیم و فرهنگ غربی قاتل فرهنگ ایرانی اسلامی شد و خدا نکند که روزی از بین برود وما هنوز در خواب غفلت و خوش باشیم.

در این میان دانشگاه ها ، مراکز آموزشی و فرهنگی نقش و مسئولیت بیشتری برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی ایرانی دارند ولی متاسفانه چند سالی است که بخصوص بعضی از دانشگاه ها و مسئولین دانشگاهی که درد دین و فرهنگ ایرانی اسلامی ندارند و به جای آن به فکر برگزاری کنسرت و کمک برای نشر فرهنگ غرب می کنند و در اینجا بعضی از جوانان ایرانی اسلامی ما گاهی با غفلت، تنبلی و یا بی توجهی اتفاقاتی رخ می دهد که در شان دانشجوی اسلامی و دختر و پسر مسلمان نیست.

سال گذشته متاسفانه در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند کنسرت علی روزگار با حضور دانشجویان دختر و پسر اتفاق افتاد که دل مردم متدین ، خانواده های شهدا و ایثارگران را خدشه دار کرد که مسئولین در آن جوابگوی امت متدین و خانواده های شهدا وانقلابی نبودند .

چند روز پیش در یک فستیوال کویرنوردی تعدادی از دانشجویان شرکت که در آن نیز رقص پسران در میان دختران و بی حجابی دانشجویی که باید خود در جامعه اسلامی الگو باشد رخ داد.

حالا صحبت اینجاست تا کی می تواند اینگونه مسئولین فرهنگی بخصوص دانشگاهی ما و دانشجویان بی اهمیت باشند تا فرهنگ غرب همان گونه که در زندگی تک تک افراذ نفوذ پیدا کرده است ادامه پیدا کند.

حال ما نباید کمی توجه به سخنان امام خامنه ای داشته باشیم که ایشان از مسئولین فرهنگی بخصوص دانشگاهیان و دانشجویان چه انتظار دارند یا نه باید خود را به خوابی بزنیم که دیگر فردا از فرهنگ اسلامی ایرانی ما چیزی باقی نماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها