مسئول اداره تبلیغات اسلامی بافق:

فاجعه منا، نمایانگر بی کفایتی آل سعود در اداره حرمین شریفین است

حجت الاسلام علی روحانی طی بیانیه ای گفت: فاجعه تاسف بار منا نمایانگر بی کفایتی و سوء مدیریت دولت سعودی در اداره حرمین شریفین بویژه برگزاری فریضه بزرگ حج است.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۲۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد:

ومن یخرج من بینه مهاجا الی الله ورسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله

در پی وقوع حادثه غم انگیزمنا و کشته و مجروح شدن جمع کثیری از مسلمانان مهاجرالی الله دیگر بار دنیای اسلام را غرق ماتم و اندوه کرد این واقعه تاسف بار نمایانگر بی کفایتی و سوء مدیریت دولت سعودی در اداره حرمین شریفین بویژه برگزاری فریضه بزرگ حج است.

 سرانجام پس از چند روز فرافکنی و نمک پاشیدن برجراحت عمیق قلوب داغدار داغدیدگان در پی هشدار قاطعانه ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی مجبور به همکاری شده و ان شاالله پیکرهای مطهر آن عزیزان به میهن اسلامی بازخواهد گشت.

البته باعنایت حضرت احدیت رژیم منفورآل سعود با این اعمال جنایتکارانه و حمایت از گروههای تروریستی و تکفیری روزبه روزبه پرتگاه سقوط نزدیک و نزدیک ترمی شود و یقینا عذاب و مجازات اللهی برای ظالمین و ستمگران شدید و دردناک خواهد بود.

ما امت بصیر و آگاه ایران اسلامی ضمن اعلام برائت و انزجار از این رژیم کودک کش اقدام خود خواهانه شاهزاده سعودی که منجربه فاجعه غم بار در سرزمین منا شد را محکوم نموده و براساس سیره اهل بیت علیهم السلام در جهت جلوگیری ازسوء استفاده دشمنان از این حادثه اعلام می داریم.

- طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص انجام حق برادری اسلامی وحدت مسلمین از اختلاف و بحث های فرقه ای و مذهبی جلوگیری شود و بروز این حادثه موجب شکسته شدن حرمت حریم امن اللهی و قداست فریضه بزرگ حج گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار