مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد گفت: همایش گسترده استقبال از ماه محرم، ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان در آموزشگاه‌های بروجرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۳۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جمشید ابوالفتحی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد کنگره عظیم اربعین حسینی این شهرستان، اظهار داشت: این همایش با عنوان "ما زنده‌ایم" روز چهارشنبه با تجمع دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم متوسطه در یکی از واحدهای آموزشی این شهرستان به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد افزود: اداره آموزش‌ و پرورش بروجرد به‌ عنوان یکی از اعضای ستاد اربعین حسینی با هماهنگی نیروی مقاومت بسیج دانش‌آموزی در راستای جلب مشارکت‌های مردمی دانش‌آموزان بروجردی تلاش می‌کند.

وی از آمادگی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان روستایی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این امر در قالب طرحی با عنوان "حریم نور" در آموزشگاه‌های روستاها انجام می‌شود.

عبدی زاده، معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد در این جلسه اظهار داشت: از ظرفیت‌های موجود ادارات فعال در این زمینه استفاده شود تا بتوان انسجام بیشتری به اداره این همایش داد.

وی با اشاره به استقبال گسترده علاقه‌مندان به حضور در این همایش افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال حضور علاقه‌مندان در همایش پیاده‌روی اربعین به دو برابر سال گذشته افزایش یابد بر این اساس ضرورت دارد با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به رفع ملزومات زائران در این سفر اقدام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد با اشاره به لزوم تأمین امنیت زائران در مسیرهای تردد، عنوان کرد: دشمنان ولایت و اهل‌بیت(ع) همواره درصدد ضربه زدن به چنین برنامه‌هایی در جهان اسلام هستند که نمونه بارز آن را در مراسم حج امسال در سرزمین منا مشاهده کردیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای مشارکت در تأمین مایحتاج زائران، بیان کرد: با توجه به محدودیت ادارات و نهادهای دولتی در تأمین هزینه‌ها و مشارکت در این زمینه، پیشنهاد می‌شود با تبلیغات گسترده زمینه مشارکت بیش از بیش شهروندان در این امر خداپسندانه در سطح شهر فراهم شود
ارسال نظرات