تجدید میثاق هاشمی با آل سعود

رفسنجانی «جلاد مِنا» را «فردی‌معقول» خواند!

هاشمی رفسنجانی: ملک سلمان را آدم معقولی دیدم. به نظرم اطرافیانش بد عمل می‌کنند! / رفسنجانی دو روز پیش نیز همصدا با آل سعود، اسرائیل، آمریکا و داعش(!) حملات هوایی روسها علیه داعش را به باد انتقاد گرفته بود!
کد خبر: ۸۵۷۹۷۶۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

هاشمی رفسنجانی عامل اصلی جنایات منا را فردی معقول خواند.همچنین حامی مالی اصلی کودتاگران علیه ملت،در سال 88  را فردی عاقل و معتدل می‌داند.

اومی‌گوید: «البته من قبلا در یک جلسه طولانی میهمان آقای سلمان در ریاض بودم. آن موقع ایشان را آدم معقولی دیدم. به نظرم اطرافیانش بد عمل می‌کنند و تندروی دارند. درعین‌حال ما باید از این راه مسائل را حل کنیم.»

هم‌چنین او «امکان اصلاح روابط تهران و ریاض را با توجه به شرایط کنونی «شدنی» دانست و شرط ابتدایی آن را عزم جدی طرفین عنوان کرد. هاشمی رفسنجانی عنوان کرد که «الان جنگ نیست. اما در تحریم هستیم. الان همین مقدار که جلو آمدیم و هنوز تصویب هم نکردیم، موج(!) هیئت‌های خارجی در نوبت(!) هستند که به ایران بیایند تا با ما ارتباط برقرار کنند.عرب‌ها از این کشورها عقب‌تر(!)نیستند و بیشتر می‌توانیم با این‌ها کار کنیم. راه این است که ما باید به نحوی منطقی مذاکره و صحبت کنیم و آن‌ها را مطمئن کنیم که از ما نترسند(!) و ما هسته‌ای نظامی نیستیم. نمی‌خواهیم سلاحمان را علیه کسی به‌کار ببریم.» به گفته او، اگر ما درست وارد شویم، خیلی آسان می‌توانیم مسائل خود را با اعراب حل کنیم. آن‌ها هم باید درست وارد شوند و اگر آدم عاقل(!) و معتدلی(!) مثل ملک‌عبدالله وجود داشت می‌شد مسائل را حل کرد.

گفتنی است این حیوانی که هاشمی وی را فردی معقول یافته؛ تا امروز غیر از قتل عام 5000 زائر بیت الله الحرام، صدهاهزار زن و کودک عراقی، یمنی، سوری و... را نیز سلاخی نموده است! ظاهرا عقل از نظر آقای رفسنجانی - که این روزها روزنامه‌های جناح فتنه صهیونیستی 88 از وی با لفظ "آیت الله" یاد می کنند! - با حیوانیت و قتل و غارت و درندگی تفاوت چندانی ندارد!

یادآوری می‌شود رفسنجانی دو روز پیش نیز همصدا با آل سعود، اسرائیل، آمریکا و داعش(!) حملات هوایی روسها علیه گروهک‌های تروریستی که بخشی از خاک سوریه را اشغال کرده‌ و مشغول جنایتند را به باد انتقاد گرفته بود!

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسن
۱۴:۴۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
خداوند با ملك سلمان محشورش كند
جمال مکاریان
۰۴:۰۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴
اگر سران ال سعود،معقول و...هستند پس حتما گراز و کفتار و..... ادیب و عالم هستند.
مرگ بر ال سعود نوچه ودست نشانده رژیم جعلی صهیونیستی
ناشناس
۱۱:۰۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
عناد تا کجا ؟ متن را خودتان یکبار دیگر بخوانید .اینرا مطمئن باشید بسیجیان زمان چنگ نمی گذارند شما به جامعه القا کنید بین ایشان و امام خامنه ای اختلاف است.