جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: عزم جدی همه مسئولان برای برگزاری منظم کنگره عظیم اربعین حسینی لازم و ضروری است
کد خبر: ۸۵۷۹۷۶۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، شجاع معظمی گودرزی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی در این شهرستان اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها به منظور اطلاع رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده شود.

وی عنوان کرد: در شهرستان بروجرد آمادگی های لازم به منظور اسکان و پذیرایی از زائران شهرستانها و استانهای همجوار شرکت کننده در همایش بزرگ اربعین حسینی وجود دارد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به حضور بسیجیان در همه برنامههای اجرا شده در این شهرستان، افزود: آمادگی لازم به منظور حضور بسیجیان در اجرای برنامههای ستاد برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی وجود دارد.

معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: انجام برنامهریزی دقیق به این منظور تلاش شبانهروزی همه مسئولان را میطلبد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر اصول و مبانی دین مبین اسلام است، یادآور شد: حضور پررنگ به همراه شور و شعور علاقهمندان شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نقش عمدهای در شکست برنامهها و هدف گذاریهای دشمن ایفا میکند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: باید از همه ظرفیتها در راستای حفظ شعائر و ارزشهای دین مبین اسلام استفاده شود.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در این اداره آمادگی لازم به منظور اجرای ماموریتهای محوله در برنامه ریزیهای ستاد برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی وجود دارد.

جمشید ابوالفتحی اظهار کرد: نقش بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج در اجرای مطلوب و بهینه برنامه‌های این ستاد غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم، ادامه داد: اداره آموزش و پرورش بروجرد با همکاری ناحیه مقاومت بسیج اقدام به برگزاری برنامه‌ای به منظور استقبال از ماه محرم در یکی از دبیرستان‌های دخترانه این شهرستان کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: برنامه استقبال از ماه محرم با حضور همه مسئولان شهرستانی و دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات