ديدار و سركشي از خانواده معظم شهداء در بلداجی

همزمان با کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری، مسئولان حوزه بسیج دانش آموزی با حضور در منزل خانواده های شهیدان شهبازی و پوینده، به مقام والای اسوه های ایثار ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۵۷۹۸۲۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام برگزاری نخستین کنگره سرداران و 2436شهید استان، مسئول حوزه بسیج دانش آموزی به همراه امام جمعه موقت، رئیس آموزش و پرورش و بخشدار بلداجی با حضور در منزل دو شهید دانش آموز و فرهنگی، شهر بلداجی از صبر و بردباری خانواده معظم شهداء تجلیل کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام صالحی، امام جمعه موقت شهر بلداجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: امنیت، آسایش و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدای عزیز است که در راه دفاع از اسلام و میهن اسلامی به ندای ولایت لبیک گفتند و از هستی خود و جان عزیزشان گذشتند.

وی، با تقدیر از خانواده معظم شهدا که چنین فرزندانی را تربیت کرده اند، از صبر و بردباری و استقامت آنها که نشأت گرفته از ایستادگی اهلبیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت زینب کبری سلام الله علیها است، تجلیل کرد.

در این روز از خانواده شهیدان داور شهبازی و علیمراد پوینده از شهدای دانش آموزی و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال نظرات