همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در تربت‌جام برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور جمع کثیر مردم ورزش دوست تربت‌جام به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و اداره وزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۸۳۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،گفت: خانواده به‌عنوان کوچک‌ترین و مهم‌ترین رکن جامعه جایگاه خاصی دارد و توانمندی فکری و مهارتی اعضای خانواده در تمامی ابعاد تصمیم سازی و پیشرفت جامعه اثرگذار است.

محسن گوهری افزود: هدف از برگزاری این برنامه توسعه و گسترش ورزش در سطح عموم به‌عنوان سبک زندگی، دست‌یابی به جامعه سالم و بانشاط، کاهش بیماری‌ها و ناهنجاری‌ها در اجتماع، پر کردن اوقات فراغت باهدف توسعه مهارت‌های ذهنی و جسمی و فراهم آوردن فرصت و مشارکت دادن به همه افراد جامعه در فعالیت‌های ورزشی است.

گوهری تصریح کرد: این همایش گامی در جهت نهادینه کردن ورزش همگانی در میان آحاد جامعه و رغبت به ورزش خانوادگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحکیم بنیان خانواده سرمایه جامعه است و همه باید در ابعاد مختلف این ثبات و بلوغ خانواده در عرصه سلامت، معنوی، عاطفی، اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی بکوشند.

در این راهپیمایی خانواده‌ها با شور و نشاط خاصی در محل حاضر و در هوای لطیف صبحگاهی و تربت جام آماده حرکت شدند و در پایان آیین قرعه‌کشی و اهدای جوایز با حضور برخی از مسئولان صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها