بهبهانی علاوه بر اشعار ضد نظام جمهوری اسلامی، به شنیع‌ترین شکل ممکن روابط جنسی را در قواره شعر شرح داده است.
کد خبر: ۸۵۷۹۸۷۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

روزنامه‌ی دولتی ایران پس از آنکه در چند شماره‌ی قبلی خود که اقدام به اسطوره سازی از سیمین بهبهانی این عنصر فاسد و ضدانقلاب کرده بود ، اینبار در روزنامه‌ی چاپ یکشنبه‌ی خود مورخ 19 مهر 94 آلبوم موسیقی با روایت بهبهانی را تبلیغ نمود!

ایران نوشت:«آلبوم موسیقی «یک متر و ھفتاد صدم» با روایت زندهیاد سیمین بھبھانی و مرتضی یاسوری از دیروز روانه بازار موسیقی شد. در این اثر موسیقایی قطعهھایی مانند «دوباره میسازمت وطن»، «دلم گرفتهای دوست»، «یک متر و ھفتاد صدم»، «بشمار برگھای گلی را»، «مردی که یک پا ندارد» و تعدادی اشعار دیگر با بھرهگیری از موسیقی کلاسیک ایرانی برای علاقهمندان موسیقی و شعر ارائه شده است.»

لازم به یادآوری است که بهبهانی از جمله شاعران درباری و ضد دینی بود که در حمایت از کودتای آمریکایی- اسراییلی سال 88 هم نقش پررنگی داشت!خوش خدمتی اشعار بهبهانی به دشمنان انقلاب و نظام تا حدی بود که سخنگوی فارسی‌زبان کاخ سفید، چندی پیش و در شرایطی که بهبهانی همچنان زنده بود، برای وی پیام تسلیت فوت صادر کرده بود!

البته بهبهانی علاوه بر اشعار ضد نظام اشعار مبتذل و سخیفی هم داشت!در یکی از مبتذل‌ترین اشعار بهبهانی به شنیع‌ترین شکل ممکن روابط جنسی شرح داده شده است.

سال 76 بود که روز زن بهانه‌ای شد برای این عنصر ضد اسلام و ضد نظام تا بیانیه‌ای علیه جمهوری اسلامی قرائت کند!بیانیه‌ای که چنان بر دل دشمنان ایران و انقلاب نشست که تمام رادیوهای بیگانه و از جمله صدای اسرائیل (به مدت چهار شب) به استقبال و بررسی آن پرداختند.

گفتنی است این شاعر که پیش از انقلاب مجیزگوی دربار و «انجمن قلم» مورد حمایت فرح بود به واسطه مواضعی که رودرروی «کانون نویسندگان» و شاعران مطرح نظیر فروغ فرخزاد داشت، طی سالهای اخیرا از گردانندگان اصلی و مروج «کانون نویسندگان ایران» شده بود.

بهبهانی شاعران فتنه گر و فمينیستی بود که به علت فعالیت های تبلیغی علیه نظام پس از کودتای آمریکایی - اسراییلی 88 ممنوع الخروج شده بود! کارشناسان حوزه امنیت فرهنگی بر این باورند که روزنامه‌ی ایران تبدیل به مامنی برای انتشار تئوری‌های جریانات ضدانقلاب گشته است!!!

ارسال نظرات