خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان از اعزام بیش از 282 دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور خبرداد.
کد خبر: ۸۵۷۹۹۴۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ علی اصغر امیری از اعزام بیش از 282 دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور خبرداد.

امیری با بیان اینکه دانش آموزان در قالب 6 اتوبوس طی آئینی باشکوه روز سه شنبه صبح عازم جنوب کشور خواهند شد گفت: در این سفر 5 روزه فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت رزمندگان به نسل جوان جنگ ندیده انتقال پیدا خواهد کرد.

وی هدف از کاروان های راهیان نور را ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی دانش آموزان با حماسه آفرینی رزمندگان دانست و گفت: قطعا این سفر معنوی ،اراده و عقیده نسل جوان کشور را در دفاع از میهن و پایبندی به آرمان های انقلاب و نظام مستحکم تر خواهد کرد.

امیری با بیان اینکه اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب تا پایان سال ادامه خواهد داشت از همه خانواده های دانش آموزان شهرستان دعوت کرد تا فرزندان خود را در مراحل بعدی کاروان های راهیان نور ثبت نام کنند.

امیری در پایان گفت: مراسم بدرقه و اعزام کاروان روز سه شنبه با حضور مسئولین اجرایی شهرستان و خانواده های دانش آموزان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها