نجات اقتصاد کشور رفتن به سمت آمریکا نیست/ آمریکا به دنبال نفوذ به ایران است

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: مذاکره با آمریکا برای ما ضررهای فراوانی دارد و نجات اقتصاد کشور رفتن به سمت آمریکا نیست.
کد خبر: ۸۵۷۹۹۵۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام مختاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ آمریکا اظهار کرد: مقام معظم رهبری دلسوزترین فرد در جهان اسلام و نسبت به اسلام و مملکت ایران است و عالی ترین دیدبان که هم مسائل داخل و هم خارج از کشور را به خوبی رصد می کند و به نقشه های دشمن اشراف دارد در سخنرانی روز گذشته خود با تمام وجود ابراز نگرانی کردند، بخاطر نفوذ آمریکا و حجت را بر همه تمام کردند و کار را یکسره نمودند، اگر در بحث دین بود کاملا رد می شد و ممکن هم بود یک نفر بگویید ما با تمام وجود دین را قبول داریم ولی برای نجات کشور مجبوریم با آمریکا مذاکره کنیم .

 مختاری در ادامه بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا برای کشور ما ضررهای فروانی دارد و هیچ منفعتی ندارد.

 مختاری در ادامه یادآور شد: قبل از انقلاب که ما مرگ بر آمریکا نمی گفتیم و آمریکا در کشور ما بود و کامل اختیار تمام داشت شاه، کابینه، مجلس کلا در اختیار امریکا بود چه کاری برای کشور ما کردند در زمان طاغوت کدام صنعت، دانش، تکنولوژی و چه اثرگذاری در دنیا داشتیم وجود آمریکایی جزء غارت منابع و نفت کشور چیز دیگری براما نداشت انها اموال ما را چپاول و نسبت به مسئولین و مردم ما بی حرمتی می کردند.

 وی در ادامه تصریح کرد: امروز عربستان یک کشور کاملا تحت نفوذ آمریکا است آیا شما تکنولوزی علم دانشمند صنعت در عربستان می بینید حتی آب خوردنش هم وابسته به آمریکاست اگر روزی آمریکا و همپیمانانش بخواهند از این کشور بروند زیر پایشون هم عربستانی ها نمی توانند جارو کنند، عربستان یک کشور صد درصد مصرفی است که تمام پول آن از ورود حجاج و نفت می باشد که اگر این دو نباشد مردم عربستان ۲۰ روز هم نمی توانند دوام بیاورند این حاصل نفوذ آمریکاست.

 وی در ادامه تصریح کرد:کلنگ انرژی هسته ای در کشور ما قبل از انقلاب زده شد و همزمان با کشور ما در مصر هم این کار صورت گرفت، ایران انقلاب کرد و تو دهن آمریکا زد و مرگ بر امریکا هم گفتیم الان جزء ۸ کشور صاحب انرژی هسته ای هستیم مصر قبل از انقلاب ما تحت نفوذ آمریکا بعد از انقلاب تحت نفوذ آمریکا و بعد از انقلاب خودشان هم همین طور ایا یک خشت روی خشت هسته ای ان گذاشته شده است این واقعیت نفوذ آمریکاست.

 مختاری ادامه داد: ما برای این کشور زحمت های زیادی کشیدیم جوانان ما و مسئولین همه شبانه روزی زحمت می کشند و در حال حاضر ما یک کشور روبه رشدی هستیم، چرا باید بریم تحت نفوذ آمریکا و حاصل نفوذ آمریکا چیزی جزء توقف وابستگی نیست امریکاییها ذره ای هم به ما کمک نمی کنند.

 امام جمعه شهرستان در ادامه تاکید کرد:امروز شما هنرمندان دلسوز یک کاری برای این مسئله به صورت نمایش در زمینه ضد نفوذ آمریکا طراحی کنید و به نمایش بگذارید.

 حجت الاسلام مختاری در ادامه با اشاره به نمایش واقعه غدیر گفت: علی بن ابى طالب علیه السّلام فضیلت‏هاى بى‏شماری دارد هر کس یکى از آنها را نقل کند واقرار هم به آن فضیلت داشته باشد خداوند گناهان گذشته و آینده‏ى او را بیامرزد و هر کس فضیلتى را از او بنویسد تا آنگاه که آن نوشته باقى باشد فرشتگان برایش طلب آمرزش کنند.

 مختاری در ادامه افزود: شما هنرمندان با زبان گویای هنر کاری کردید که بخشی از واقعه غدیر و این فضیلت مولا امیر المومنین در ذهن مردم بماند و یک کار بسیار بزرگ و پر اجری است .

 مختاری در ادامه تصریح کرد: یکی از بهترین رسانه ها هنر است و هنر ابزاری در رساندن یک پیام است و باید این پیام حاوی محتوای خوب و فردی که مشاهده می کند در راه بندگی خدا قرار گیرد، هنری که در مسیر بنگی خداوند باشد می شود شریف است و نمایش تئاتر باید مردم را به خدا نزدیک کند.

ارسال نظرات