خبرهای داغ:
قائم‌مقام جهاد کشاورزی قزوین عنوان کرد:

تأثیر بسزای بسیج و جهاد کشاورزی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی

قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بسیج و جهاد هر دو نهادهای انقلابی هستند که تأثیر بسزایی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند
کد خبر: ۸۵۷۹۹۷۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، محمد مهاجری قائم‌مقام جهاد کشاورزی قزوین در جلسه شورای مشورتی پایگاه بسیج اخوان شهید شهیدی که با حضور اعضای پایگاه بسیج سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت فرهنگ جهادی با همکاری پایگاه بسیج در سازمان و جامعه باید نهادینه شود.

وی افزود: بسیج و جهاد هر دو نهادهای انقلابی هستند که تأثیر بسزایی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

حجت‌الاسلام محمود گروسی نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه بیان کرد: به هر میزان که بسیج در سازمان تقویت شود، پایبندی به اصول انقلاب و احکام و مسائل شرعی بیشتر می‌شود.

گروسی اضافه کرد: بسیج باید دیدگاه‌های رهبری را درباره مسائل روز اطلاع‌رسانی کند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید اخوان شهیدی نیز عنوان کرد: در حال حاضر 164 پرونده بسیج که 72 نفر عضو بسیج فعال و 92 نفر بسیج عادی هستند، تشکیل شده است.

حسینی ادامه داد: 100 نفر عضو حلقه صالحین سازمان هستند که از این تعداد همکاران 75 نفر آقایان و 25 نفر خانم‌ها عضو این حلقه هستند.

وی تصریح کرد: بسیج کارمندی با فعالیت خود در واقع از مرکز قدرت سیاسی و اقتصادی کشور در مقابله با تهدیدات دشمن حفاظت می‌کند.

در ادامه، سایر اعضا نقطه نظرات خود را پیرامون برنامه و اهداف بسیج بیان کردند.

 

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار