هدف از بررسی فرآیند برنامه‌ریزی راهبردی و میزان تحقق برنامه سه ساله پنجم توسعه جهاددانشگاهی، اجرای بهتر برنامه است.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۴۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مديركل نظارت و گسترش مراكز آموزشي جهاددانشگاهی، دكترعارف آقاصفري با بیان این مطلب در جریان سفر به واحد اردبیل برای بررسی روند اجرایی برنامه‌های سال 1393 برنامه پنجم توسعه واحد اردبیل افزود: تاکنون کار ارزیابی فعالیت‌های 21 واحد از 86 واحد جهاددانشگاهی در پنج حوزه اشتغال، پژوهش، آموزش، زیربنایی و فرهنگی انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی‌هایی که تاکنون در جهاددانشگاهی انجام می‌گرفت به دلیل وجود تنگناهایی، کمّی نبود به همین خاطر امکان عملیلاتی کردن آن وجود نداشت اما در برنامه‌های اخیر روند بهتر شده و امکان بررسی و اجرای کیفی‌تر و کمّی‌تر برنامه‌ها وجود دارد.

مديركل نظارت و گسترش مراكز آموزشي جهاددانشگاهی با بیان اینکه با ارزیابی‌های انجام گرفته امکان عملیاتی کردن برنامه سرعت بیشتری گرفته است گفت: جهاددانشگاهی مانند تمام وزارت‌خانه‌ها در تدوین و اجرای برنامه سه ساله پنجم توسعه این نهاد که زمان اجرای آن از سال 1392 تا 1395 می‌باشد سعی کرده است برنامه بهتر، کیفی‌ و کمّی‌تر باشد و ارزیابی هم بر اساس همین شاخصه انجام می‌گیرد.

آقاصفري با اعلام اینکه جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل یکی از جوان‌ترین واحدهای این نهاد اعلام و تصریح کرد: استان اردبیل زمینه‌های مناسب و خوبی برای توسعه فعالیت‌های خود در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دارد.


ارسال نظرات