خبرهای داغ:
معاون عملیات و آموزش نظامی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:
معاون عملیات و آموزش نظامی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ازبرگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس در شهرستان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۵۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

احمد حضرتی معاون عملیات و آموزش نظامی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار  سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: رزمایش گردان های الی بیت المقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در تاریخ 23 و 24 مهر ماه سال 94 در منطقه اقبال غربی شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف گردان های بیت المقدس این است که با استفاده از تاکتیک های دفاع از کوی  بر زن، امداد و نجات و کنترل آرام سازی اغتشاشات با رویکرد پدافند غیر عامل به منظور افزایش توان رزم و بالا بردن توان دفاعی گردان ها در غالب عملیات تاخیری در مواقع بحران در ساعات اولیه تهدید با سازماندهی مشخص و منسجم مقابل استعداد هر گونه تجاوزی دشمن ایتاد و کانالیزه کرد.

حضرتی یادآور شد: در همین راستا در ماه های گذشته، این گردان ها در راهپیمایی های تاکتیکی شبانه با سازمانی مشخص اقدام به اجرای تاکتیک ها به صورت تئوری و عملی و با حجم بالای آتش و اجرای موفق و به موقع با مانور های بسیار در حوزه های مقاومت با ساز و برگی مشخص توانایی رزمی، تاکتیکی، امدادی و امنیتی خود را آزمایش و مورد ارزیابی قرار گرفتند.                   

معاون عملیات و آموزش نظامی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به ظرفیت و توانایی بالای گردان های بیت المقدس عنوان کرد: این گردان ها توانایی مقابله با تهدید دشمن در خارج از شهر  و حوزه استحفاظی خود را دارا می باشند.

وی تأکید کرد: این گردان ها با اجرای طراحی سناریوی مقابله با تهدیدات و فرضیات و برآوردهای بررسی شده به صورت 36 ساعت به مثابه تهدید شهرستان با رویکرد دفاعی نامنظم مقابل هدف  دشمن رخنه شده عملیات تأخیری را به اجرا در آورند.

حضرتی تصریح کرد: برگزاری این رزمایش با سه هدف  امدادی، امنیتی و رزمی به منظور کمک به مردم شهید پرور شهرستان قزوین و دستگاه های اجرایی هنگام بحران می باشد.

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها