فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل گفت: سردار شهید همدانی شخصیتی بود که عمر گرانبها خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب، نظام، ارزش‌ها و سرزمین ایران سپری نمود.
کد خبر: ۸۵۸۰۱۰۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیاهکل، سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: شهادت سردار رشید اسلام حسین همدانی را به امام زمان(عج)، امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) و ملت دلیر پرور، شهیدپرور و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به انعکاس گسترده خبر شهادت سردار همدانی در رسانه‌های داخلی و خارجی گفت: روزنامه «رویش ملت» پس از شهادت این مرد بزرگ، در صفحه اول خود با تیتر «سرتیپ حسین همدانی در سوریه کشته شد»، همانند رسانه‌های بیگانه شهادت را با مردن اشتباه گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل ادامه داد: شهید همدانی شخصیتی بود که عمر گرانبهای خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب، نظام، ارزش‌ها و سرزمین ایران سپری نمود، آیا واقعا کسی که این چنین پرونده زرین و درخشانی از دفاع از این ملت در عرصه‌های مختلف نظام داشته است، شایسته چنین سخن کوته بینانه‌ای بود؟!

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، برخی از موارد و موضوعات از جمله شهید، امام حسین(ع)، عاشورا و ولایت فقیه؛ دارای تقدس خاصی است و آنهایی که از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کنند می‌بایست این تقدسات را رعایت کنند.

وی خواستار برخورد جدی با روزنامه رویش ملت شد و تأکید کرد: می‌بایست ارزش‌ها رعایت بشوند. استفاده از چنین تیتر سخیفی برای روزنامه‌ای که از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کند جایز نیست.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ شهادت دارند، تصریح کرد: از تمامی روزنامه‌ها و رسانه‌هایی که در عرصه‌های مختلف در حال اطلاع‌رسانی هستند تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرهنگ حسینی در رابطه با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان سیاهکل، گفت: تمایل به رفتن تقوی نداشتم، اما به دلیل حضور وی در دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان این شهرستان و مسئولیتی که در این عرصه بر عهده دارد و همچنین به دلیل اصرار شخص تقوی، با استعفای وی موافقت کردم.

وی ضمن تبریک به ستوده ابراز کرد: ظرفیت خوبی در بسیج هنرمندان سیاهکل وجود دارد که باید از آن استفاده کرد.

به گزارش بسیج، در این مراسم که سرهنگ دولتی مسئول بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان و حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل نیز حضور داشتند، از زحمات اسدالله تقوی قدردانی و سید مجتبی ستوده به عنوان مسئول کانون بسیج هنرمندان این شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات