مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر گفت: سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب تا 22 مهر امسال از ساعت 09:00 الی 17:00 پذیرای همه علاقه‌مندان فرهنگ و معارف عاشورایی است.
کد خبر: ۸۵۸۰۱۲۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجیداستواری مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر با اعلام این مطلب افزود؛ نمایشگاه فرهنگی عطرسیب تداعی کننده نهضت عاشورا است و مردم را در جهت هرچه با شکوهتر برگزار کردن این ایام، پاسداشت خون شهیدان کربلا و ترویج معارف و شعائر اسلامی یاری می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری «سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب» بر حفظ آداب و شیوه‌های سنتی عزاداری حسینی تأکید می‌شود گفت: «تلاش کرده‌ایم برنامه‌هایی در این دوره از نمایشگاه به مرحله اجرا برسد تا عناصر حماسه و عزت، منطق و عقل و عاطفه در قیام عاشورای حسینی برجسته شود».

استواری همچنین تجهیز سخت‌افزاری هیئات، حسینیه‌ها، مساجد و تکایا را از اهداف برگزاری نمایشگاه عطر سیب در دوره سیزدهم ذکر کرد و افزود: ارائه محصولات فرهنگی و نرم‌افزاری برای پاسداشت ارزشهای اصیل عاشورایی و ترویج آنان در بین جوانان و نیز جلوگیری از خرافه‌پرستی از جمله اهداف نمایشگاه عطر سیب است.

وی با اشاره به اینکه «سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب» در فضایی به وسعت 12 هزار مترمربع در حال برگزاری است اظهار کرد: 6،500 متر مربع از فضای نمایشگاه عطر سیب، فضای نمایشگاهی است که توسط مؤسسه فرهنگی هاتف شهر طراحی و اجرا شده است واین نمایشگاه شامل: 90 غرفه، 2 انبار، 7 سوله فروشگاهی، دکور عاشورایی، نمایشگر LED است و بیش از 300 نیروی اجرایی، کار خدمات‌رسانی و نظارتی این نمایشگاه را بر عهده دارند.

مدیر اجرایی «سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب» در توصیف بخش‌های فرهنگی این نمایشگاه گفت: «بخش‌های فرهنگی نیز شامل برنامه‌های متنوعی چون حسینیه شهدای کربلا، تعزیه‌خوانی، برپایی غرفه کودک و نوجوان، بخش نگار گذر عکس با موضوع راهپیمایی اربعین و حج عاشورایی، نقالی و پرده‌خوانی، اجرای سنج و دمام، پخت سمنو، فعالیت غرفه رادیو و ... است»

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هاتف شهر با اعلام اینکه سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب تا 22 مهر امسال برپاست گفت: «نمایشگاه فرهنگی عطر سیب در بوستان بزرگ ولایت هر روز از ساعت 09:00 الی 17:00 پذیرای همه علاقه‌مندان فرهنگ و معارف عاشورایی است.


ارسال نظرات