قاری ممتاز یزدی در مورد خصوصیات اخلاقی حاج حسن دانش این چنین گفت:با توجه به شناختی که بنده از این قاری ممتاز دارم، هرگز کوچکترین نقطه ضعفی در رفتار و گفتار ایشان را حس نکردم بلکه از خصوصیت خاص و شایسته این مهاجرالی الله این بود که هرگز غیبت نمی کرد و در محفلی که درآن غیبت می شد آنجا را ترک می کرد.
کد خبر: ۸۵۸۰۲۱۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از یزدامروز: محمد کریمی نیا از خادمان قرآن با 17 سال سابقه با فعالیت های گوناگون در زمینه های تواشیح وکسب کننده افتخارات و رتبه های برتر قرائت قرآن کریم در مقطع دانش آموزی، دانشجویی و از راه یافتگان پی در پی در سال های گوناگون به مسابقات کشوری قرآنی است و عنوان موذن برگزیده در سال84 را ازآن خود کرده است.

وی در مورد خصوصیات اخلاقی حاج حسن دانش این چنین گفت: با توجه به شناختی که بنده از این قاری ممتاز دارم، هرگز کوچکترین نقطه ضعفی در رفتار و گفتار ایشان را حس نکردم بلکه از خصوصیت خاص و شایسته این مهاجرالی الله این بود که هرگز غیبت نمی کرد و در محفلی که در آن غیبت می شد آنجا را ترک می کرد و حاج حسن در هر مقطعی که شامل پیشرفت هایی می شد، همزمان پیشرفت اطرافیان و دوستان خود را آرزو می کرد.

کریمی نیا، جان باختن دانش را باورنکردنی توصیف کرد و گفت: برای جامعه قرآنی یزد این فراق سخت است و درک هجرت استادحسن دانش به دیار باقی واقعا دشوار است.

این قاری ممتاز استان یزد درخصوص علل پیشرفت های حاج حسن، خاطر نشان کرد: تلاش، کوشش، اخلاص و نیت پاک و در راس همه احترام به والدین، همسر و فرزندان را می توان سبب پیشرفت این قاری برگزیده خواند.
وی توصیه خود را به نسل جوان این گونه بیان کرد: راهی که غیر از راه قرآن و اهل بیت(ع) باشد؛ بن بست بوده و اگر کسی خیر دنیا و آخرت را می خواهد باید همگام با قرآن و اهل بیت(ع) باشد.
وی در پایان خطاب به علاقه مندان به رشته های قرآنی اظهار داشت: به کسانی که به رشته های قرآنی علاقه دارند توصیه می شود بعد از شکوفایی استعداد خود، در جلسات قرآنی حضور یابند و همیشه اخلاص و نیت پاک را اساس کار خود قرار دهند.

 

ارسال نظرات