فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با شليك ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان يك دستگاه خودرو سمند حامل 34كيلو و پانصدگرم ترياك در محور شهركرد - ياسوج متوقف شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۲۱۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "نورعلي ياري" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: به دنبال كسب اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر از استان های همجوار و توزيع در شهرستان لردگان موضوع در دستور كار تيم عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

یاری، افزود: ماموران با انجام كار اطلاعاتي دقيق و استفاده از همكاري منابع و مخبرين، خودرو سمند حامل مواد مخدر قاچاقچيان را در محور شهركرد – ياسوج محدوده پل قرح شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند.

راننده خودرو حامل مواد مخدر پس از مواجه شدن باعلائم هشداردهنده مستقر در سطح جاده ضمن بي توجهي به دستور ايست قصد فرار داشت كه يكي از ماموران با رعايت قانون به كارگيري سلاح اقدام به تيراندازي هوايي كرد و در نهايت خودرو منحرف ودرشانه خاكي جاده متوقف شد.

ياري در پايان خاطر نشان كرد: در بازرسي از اين خودرو 34 كيلو و 500 گرم ترياك كشف و يك نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

ارسال نظرات