خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد:

اعزام بیش از 190 دانش آموز بیرجندی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: 195 نفر از دانش آموزان پسر در قالب 5 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۴۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صفرعلی اسماعیلی در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اعزام دانش آموزان بر اساس برنامه ابلاغیه و با همکاری آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان دختر و پسر پایه های دوم و سوم دبیرستان انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند عنوان کرد: این کاروان متشکل از دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهرستان بیرجند و اولین گروهی هستند که مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی بیان کرد: دومین کاروان در 21 آبان در قالب چهار داستگاه اتوبوس مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب اعزام خواهند شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در هر اتوبوس از این کاروان یک نفر به عنوان مسئول، دو نفر مربی، یک راوی و یک روحانی حضور دارند، افزود: از بین دانش آموزان نیز در هر اتوبوس یک نفر به عنوان خادم الشهدا و یک نفر پلیس یار تعیین شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به لزوم آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ جهاد و ایثار در مدارس دانست و عنوان کرد: این اردو به عنوان بخش عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه و سوم کاردانش و به مدت پنج روز برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این اردوی معنوی دانش آموزان از مناطق عملیاتی خرمشهر، اروندرود، منطقه عملیاتی والفجر 8، شلمچه، کربلای 5، یادمان دهلاویه محل شهادت شهید چمران، هویزه و عملیات نصر بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها