خبرهای داغ:
نايب‌ رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني استان قزوين:
نايب‌ رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني استان قزوين گفت: جشنواره ورزش همگاني ويژه بانوان سه شنبه هفته جاري (21 مهر) در قزوين برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۵۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از سازمان هئیت ورزش استان مريم نخستين نايب‌ رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني استان قزوين اظهار کرد: اين جشنواره با حضور مسوولان استاني و با هدف استحکام ، سلامت و نشاط  خانواده و افزايش اميد به زندگي و همچنين در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر تغيير سبک زندگي به سبک اسلامي ايراني در سالن شهيد بابايي قزوين برگزار مي شود.


وي يادآور شد: در اين جشنواره، بانوان ورزشکار در رشته هاي مختلف مربوط به ورزش هاي همگاني از جمله آمادگي جسماني، ايروبيک، يوگا،اسکيت، طناب زني و ورزش هاي رزمي به ارايه حرکات و نمايش مي پردازند.


نايب‌ رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني استان قزوين همچنين از جمع آوري کمک هاي مردمي و اهداي آن به نهادها و موسسات خيريه در اين برنامه ورزشي خبر داد و گفت: در حاشيه اين جشنواره از مدال آوران رشته هاي آمادگي جسماني ايروبيک و طناب زني  نيز تجليل خواهد شد.


نخستين  يادآور شد: اين برنامه ورزشي با همکاري اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان قزوين و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار مي شود.


وي، با دعوت از بانوان علاقه مند به ورزش در اين مراسم، در پايان گفت: به قيد قرعه به حاضرين در اين جشنواره جوايزي اهدا خواهد شد.انتهاي پيام/م

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها