مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: مهمترین معروفی که می توان از آن نام برد و نیاز امروز جامعه ماست ولایت است.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۱۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

 دوره تربیت و تعالی ناحیه ای ویژه فرماندهان و مدیران بسیج خواهرسپاه ناحیه بندرعباس در تاریخ 20 مهرماه درمحل کانون غدیر بندرعباس برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان ، دوره تربیت و تعالی ناحیه ای ویژه فرماندهان و مدیران بسیج درمحل کانون غدیر بندرعباس برگزار شد، در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین رستگار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) درخصوص امربه معروف و نهی از منکرگفت: هرچه خوبی هست و با فطرت انسان سازگاری دارد معروف و همه بدی ها که مخالف فطرتند منکر است.

وی با بیان اینکه مهمترین معروفی که می توان از آن نام برد و نیاز امروز جامعه ماست را ولایت دانست وافزود : ولایت پروردگار، ولایت پیامبر(ص) ، ولایت اهل بیت (ع) و ولایت فقیه درطول هم هستند و هیچ تفاوتی بین آنها نیست و همه اختیاراتی که در آنهاست برای ولی فقیه جامع الشرایط هم وجود دارد و ولی فقیه کسی است که می تواند احکام الهی را از روایت ، قرآن و سنت رسول الله (ص) استخراج نماید و اعمال نظرشخصی نمی تواند در احکام داشته باشد.

 وی گفت: امروزموضوع ولایت فقیه موضوعی است که دوست و دشمن بر تاثیرگذاری آن تاکید دارند و محققان و دانشمندان غربی معترف به این مسئله هستند که واژه ولایت فقیه در قاموس فرهنگ آنان قابل درک نیست و ظهور و بروز آن را نمی توانند تشخیص دهند و در جای دیگر مرکز مطالعاتی غرب به این نتیجه رسیده است که امروز با یک ابرحریف به نام خامنه ای روبرو هستیم که مردمش اعتمادی همراه با اعتقاد به او دارند .

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) درخصوص اهمیت ولایت اظهار داشت : ولایت آنقدر مهم است که خداوند متعال به پیامبر گرامی اسلام فرمود ولایت حضرت علی(ع) و اهل بیت(ع) را ابلاغ کند وگرنه هیچ کاری انجام نداده است و زمانی که ولایت ابلاغ شد دشمن ناامید شد .

 وی بیان داشت : داشتن قدرت اعتلاف سازی در دنیا و توانایی فیصله دادن به مشکلات جهانی و قدرت بازدارندگی از شاخصه های ابرقدرت بودن است که بحمدالله به برکت ولایت و استعدادهای درخشان ملت ایران ، کشورمان به این توانایی رسیده واگر در سال 1359 تعداد 125 کشور بصورت مستقیم و غیرمستقیم با هدف براندازی نظام با هم اعتلاف کردند امروز خود دشمنان ما و در راس آنها آمریکا به این نتیجه رسیده اند که ابرقدرتی آنها روبه افول است و درمسئله برجام آمریکا به التماس افتاده که اگر مسئله حل نشود نمی تواند با سایرکشورها اعتلاف کند .

 حجت الاسلام رستگار با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران در جامعه جهانی خاطرنشان کرد : امروز 37 سال است که آمریکا می گوید گزینه ها روی میز است و در این جهت در طبس وارد عمل شدند ، درجنگ هشت ساله وارد عمل شدند ، روزهایی که ایران هیچ حامی نداشت به لطف خدا کاری نتوانستند انجام دهند ؛ امروز درهمه دنیا حامی داریم و هسته های مقاومت شکل گرفته و همه اینها با مدیریت ولایت بوده است .

 وی تاکید کرد: استراتژی دشمن بر دو چیز متمرکز شده که اولین آن تفرقه است و دشمن فهمیده است که امت بی امام خطری ندارد ،امام بدون امت هم اقتدار ندارد اما امت با امام شکست ناپذیر است ، لذا دشمن درتلاش است تا اتحاد ملت را بگیرد و با ایجاد مشکلات آستانه مقاومت ملت را پایین بیاورد و برای دستیابی به این هدف مصمم است تا تفرقه مذهبی و تفرقه جناح های سیاسی را درجامعه پیاده کند و استراتژی دیگر آنان نفوذ است که از طریق نفوذ سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی و فرهنگی به بهانه مذاکره درصدد اجرای آن هستند بنابراین باید هوشیارباشیم و گوش به فرمان ولایت ، نه یک گام جلوترو نه عقبترگام برنداریم .

ارسال نظرات