خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا خبر داد:

رزمایش فدائیان ولایت بسیجیان شهرستان بوئین زهرا برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا از برگزاری رزمایش فدائیان ولایت بسیجیان بوئین زهرا خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۶۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، محمد علی ملک محمدی در گفتنگو با
خبرنگار ما، از برگزاری رزمایش اقتدار فدائیان ولایت در منطقه عمومی رودک
در روزهای 23 و24 مهرماه، با حضور گردان‌های بیت المقدس خبر داد.

محمدعلی ملک محمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی با توطئه هایی از سوی دشمنان همراه بوده است گفت: یکی از مهمترین اهداف این رزمایش بالا بردن روحیه بسیجیان و آمادگی دائمی آنان برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی است.

وی رزمایش امسال را متفاوت تر از سالهای گذشته خواند و افزود: تمامی بسیجیان شرکت کننده در رزمایش فدائیان ولایت از اعضای حلقه های صالحین هستند و برنامه های ویژه ای را در طول رزمایش برای این عزیزان داریم.

ملک محمدی با اشاره به اینکه در رزمایش امسال بیش از 700 نفر از بسیجیان حضور خواهند داشت ابراز داشت: این بسیجیان شامل 3 گردان از حوزه های صاحب الزمان (عج)، شال و سگزآباد خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا اظهار داشت: تاکتیک‌های دفاع از کوی وبرزن، امداد نجات، عملیات های ضد هلی برن، حفاظت از اماکن حساس و مهم،ایست بازرسی، کمین و ضد کمین، مقابله با نا آرامی و اغتشاشات، در این رزمایش به اجرا در خواهد آمد.

وی یکی از شاخصه های بسیجی بودن راشور و شعور انقلابی دانست و افزود: ما باید در اینگونه برنامه‌ها روحیه انقلابی گری بسیجیان را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا، عنصر معنویت را برای بسیجیان عنصری حیات بخش دانست و خاطر نشان کرد: نماز اول وقت، برگزاری زیارت عاشورا، همایش بصیرتی و ... از برنامه های مهم دیگری است که در این رزمایش اجرا خواهد شد.

 

2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها