خبرهای داغ:

افتتاح بلوار زائر و 3 هزار و 577 واحد مسکن مهر در قم

بلوار زائر و 3 هزار و 577 واحد مسکن مهر طی مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در قم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۸۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین افتتاحیه 3 هزار و 577 واحد مسکن مهر و بهره‌برداری از بلوار شهروند ظهر امروز در ساختمان 100 واحدی مهندسان پروژه یک هزار و 900 واحدی عمران نور گستر محله هفت پردیسان استان قم برگزار شد.

در این مراسم احمد اصغری‌مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، سیدمهدی صادقی استاندار، جواد دلاوری معاون امور عمرانی استانداری و محسن بهشتی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم حضور داشتند.

واحدهای مسکن مهر افتتاح شده دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی، میانگین زیربنای مفید 88 متر مربع، میانگین آورده متقاضی 35 میلیون تومان و میانگین تسهیلات بانکی 25 میلیون تومان برای هر واحد است.

همچنین بلوار شهروند نیز با طول یک هزار و 800 متر از محل تقاطع بلوار دانشگاه آغاز شده و تا تقاطع خیابان 24 متری علمدار ادامه دارد؛ این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان طی 9 ماه اخیر به طول انجامیده است که دسترسی ساکنان محلات مسکن مهر به یکدیگر را فراهم می‌سازد و کاهش بار ترافیکی این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به همراه دیگر مسئولان استانی در یکی از واحدهای مسکن مهر محله هفت پردیسان حضور پیدا کرده و به صورت مستقیم مشکلات اهالی این واحدها را مورد بررسی قرار دادند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار