جشنواره فرهنگی هنری برکت در دانشگاههای هرمزگان برگزار می شود

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی، گفت: جشنواره فرهنگی هنری برکت در دانشگاههای هرمزگان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۹۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، نشست توجیهی مسئولین فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاههای بندرعباس جهت برگزاری جشنواره استانی فرهنگی هنری برکت برگزار شد.

روح الله کمالی مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای هنری دانشجویان در جهت آرمانهای انقلاب اسلامی است.

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی و دبیر جشنواره، تصریح کرد: در این نشست با استفاده از ظرفیت های دانشجویی و همچنین همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان تاکید داشت.

 وی گفت: ان شاء الله بتوانیم از طریق این جشنواره استعدادهای هنری دانشجویان استان را جهت هم افزایی فعالیت های فرهنگی شناسایی کنیم به همین خاطر همه دانشجویان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

پیمان شجاعی دبیر اجرایی جشنواره در ادامه  این نشست، گفت: این جشنواره در پنج موضوع اقتصاد مقاومتی، ازدواج، خانواده و جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر و ماهواره و فضای مجازی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان آثار خود را در قالب بخش های فرهنگ و رسانه، ادبیات، هنرهای تجسمی، سینما و موسیقی ارائه دهند.

در این نشست فرشاد شمس الدینی مسئول ارتباطات دانشگاهی جشنواره نیز گفت: کار اصلی مسئولین فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاهها تبلیغات و اطلاع رسانی موثر جشنواره است به نحوی که بیشترین افراد مستعد و توانمند دانشگاه از جشنواره مطلع شده و شرکت کنند.

لازم به ذکر است این جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی برکت ویژه دانشجویان هرمزگان مرحله استانی جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس است.

ارسال نظرات