فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ایران بزرگترین قدرت منطقه در زمینه تولید محصولات نظامی است، گفت: قدرت دفاعی ایران، تمام تکنولوژی نظامی استکبار را خنثی کرده است.
کد خبر: ۸۵۸۰۶۹۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سردار اکبر فتوحی پیش از ظهر امروز در نشست مجمع بسیج استان یزد در ارتباط با تعدادی از دستاوردهای مهم دفاعی ایران اسلامی، اظهار داشت: به یاری خداوند و برکت خون شهیدان و اطاعات از ولایت فقیه، ایران اسلامی بزرگترین قدرت منطقه در زمینه تولید محصولات نظامی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد:در حوزه راداری هم تمام سطح کشور، رادارهای هشدار اولیه که دارای رادارهای پیشرفته جستجوگر با مراقبت هوایی و برد بلند وجود دارد که تحویل هوانیروز، قرارگاه‌ها، و دیگر نیروهای نظامی شده است.

فتوحی با بیان اینکه در حوزه‌های الکترونیک هوایی و دریایی صاحب شش محصول راهبردی هستیم، گفت: اینکه می‌گوییم امروز در زمینه‌های دریایی، هوایی و زمینی تکنولوژی دشمن را خنثی کردیم یک واقعیتی است که دشمن هم به آن اذعان دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: امروزه موشک‌های هوشمند و بالستیک خلیج فارس به عنوان کابوس ناوهای آمریکایی لقب گرفته و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است، همچنین زیردریایی غدیر هم به عنوان کمین‌گاه در زیر آب نام گرفته است.

وی افزود: این تجهیزات و دیگر تجهیزات آماده شده و در حال بهره‌برداری است و آمریکا بهتر از همه از آن اطلاع دارد و در صورتی که واقعا توان داشت، گزینه‌هایی که از آن یاد می‌کند را انجام می‌داد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات