با حضور اقشار مخلتف بسیج یزد
مجمع بسیج یزد با حضور اقشار مختلف بسیج استان یزد و نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم یزد در خبرگان رهبری در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۶۹۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مجمع بسیج یزد با حضور اقشار مختلف بسیج استان یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه استان و جمعی از مسئولان دولتی در یزد برگزار شد.

آیت‌الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به آیات سوره مائده، اظهار داشت: خطاب آیات قرآن به صورت‌های مختلف است و در بسیاری موارد خداوند همه انسان‌ها را خطاب قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه افراد با توجه به میزان تقوایشان درجات مختلفی نزد خداوند دارند، افزود: خداوند در قرآن گاهی موارد خطاب به مومنین دارد که شامل همه افراد نمی‌شود.

نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یکی از این خطاب‌ها در سوره مائده است، گفت: در ارتباط با این آیات علامه طباطبایی صفحات زیادی به تفسیر پرداخته‌اند و ایشان در لحظات آخر عمر خود بر مراقبت از خود تاکید کردند.

وافی با بیان این مطلب که مراقبت از خود، از مراقبت زن، فرزند، مال، آبرو و حیثیت لازم‌تر است، گفت: انسان باید در روز سعی بر مراقبت داشته باشد و شب هم سیری در کارهای روزانه خود انجام دهد.

وی تمام کلمات ائمه معصومین(ع) را توضیح و تبیین قرآن کریم دانست و گفت: انسان گاهی کار نیک انجام می‌دهد و نیت این کار را دارد اما ادامه دادن این کار نیک اهمیت بالایی دارد که همه موفق به آن نمی‌شوند.

 

ارسال نظرات