رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهیمت اتحاد و وحدت در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی گفت: 13 آبان سند اهمیت وحدت و همبستگی ملت مسلمان در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۰۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد فخرالدینی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت 13 آبان با بیان اینکه این روز یادآور 3‌سند مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش‌آموزان توسط استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است، اظهار داشت: ملت ایران در سال 57 با تبعیت مطلق از امام خمینی (ره) موفق به تحقق روز ملی 13 آبان در کشور شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اهمیت 13 آبان در جلوگیری از تحقق توطئه‌های شوم دشمنان به ویژه در مورد گمراه‌کردن نسل جوان و دانش آموزان از مسیر علم آموزی و ولایت مداری است.

فخرالدینی با اشاره به ضرورت افشای فتنه‌های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی در 13 آبان افزود: روز ملی مبارزه با استکبار، تنها مربوط به دانش آموزان و دانشجویان نیست و باید تمام اقشار جامعه نسبت به برگزاری باشکوه آن احساس مسئولیت کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: هئیت‌های عزاداری باید با حضور پرشور خود در مراسم 13 آبان نسبت به تبیین اهداف انقلاب و اهمیت ولایت‌مداری در نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد استفاده از ظرفیت‌های مختلف جامعه را در برگزاری با شکوه بزرگداشت 13 آبان دراستان یزد ضروری دانست و بیان کرد: کمیته‌های مختلف بازاریان، دانش آموزی، دانشجویی، کارمندان، بانوان در ستاد بزرگداشت 13 آبان در یزد تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: تبیین اهداف 13 آبان و عوامل تحقق آن، زیر سایه تبیعت از معمار کبیر انقلاب برای نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان ضروری است.

فخرالدینی 13 آبان را نماد اتحاد، همبستگی و وحدت ملت مسلمان دانست و اظهار داشت: ولایت مداری، فارغ از هرگونه حزب گرایی و جناح بندی تنها راه مقابله در برابر دشمنان دین و انقلاب اسلامی است.

منبع:تسنیم

ارسال نظرات