نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان:

سردار همدانی در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشت

سردار همدانی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن خصوصا در سرکوب کردن فتنه سال ۸۸ نقش بسزایی داشت و برای حفظ امنیت و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی پیرو رهبر انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۱۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان در مراسم یادبود و مجلس ترحیم شهید سردار همدانی، ضمن تسلیت شهادت این استاد اخلاق، گفت: حضور شهید سردار حسین همدانی در دفاع از حرم بانوی حماسه ساز کربلا حضرت زینب سلام الله علیها، در مبارزه با تکفیریهای جنایتکار، نشانه ولایتمداری و عشق به ائمه اطهار (ع) این شهید بزرگوار است.

حجت الاسلام «مهدی کریمی» با اشاره به آیات قرآن کریم درمورد جهاد و جایگاه شهادت افزود: ۴۰۰ آیه قرآن کریم در خصوص جهاد و مجاهده در راه خداوند متعال آمده است، کسی که در راه خدا جهاد کند بهشت بر او واجب است چه به شهادت نائل شود و چه به درجه رفیع شهادت نرسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان خاطرنشان کرد: دنیا محل تجارت و داد وستد است، زندگی از دو وجه خارج نیست و ممکن است انسان در این دنیا با خداوند متعال معامله کند و یا با شیطان رانده شده از درگاه پروردگار معامله انجام دهد که سردار شهید همدانی در این دنیا با خداوند معامله کرد و به آرزوی دیرینه اش رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار