شهرستان ابرکوه در زمره چهارده شهر نمونه گردشگری کشور

مدیر هتل بین المللی فردوسی تهران از تصاویر آثار تاریخی ارزشمند شهرستان ابرکوه استقبال کرد و این تصاویر را در لابی هتل خود نصب نمود.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۱۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شهرداری ابرکوه، رضا ربانی ، عضو شورای عالی استان های کشور در دیدار با مدیر هتل بین المللی فردوسی تهران، ضمن اشاره به قدمت کهن این شهرستان و وجود آثار و ابنیه تاریخی با ارزش اظهار داشت: وجود آثار مختلف فرهنگی، ادبی و ابنیه های با ارزش در شهرستان باعث شد تا شهرستان ابرکوه در زمره چهارده شهر نمونه گردشگری کشور قرار گیرد.

وی به همین منظور تعدادی پوستر های آثار تاریخی شهرستان از جمله، سرو، گنبد عالی و بادگیر خانه آقازاده، را برای نصب بر روی دیوارهای لابی هتل که محل رفت و آمد روزانه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می باشد، تحویل داد که هم اکنون بر روی دیوار نصب شده اند و در معرض دید گردشگران می باشد.

رضا ربانی از ادارات مختلف خواست برای معرفی هر چه بیشتر شهر به جهانیان تصاویر با کیفیت آثار را که در دسترس دارند تحویل این شورا قرار دهند تا در اسرع وقت به مدیریت هتل بین المللی فردوسی تهران جهت نصب در مکان های پیش بینی شده در هتل اقدام شود.

ارسال نظرات