خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب احیای فرهنگ امر به معروف و نهای از منکر در جامعه را ضروری دانست.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۳۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
سرهنگ مسعود قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر جامعه اسلامی را در مقابل هجمه های دشمنان بیمه می کند.
وی با تشریح برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سرپل ذهاب گفت: در هفته امر به معرف و نهی از منکر طرح تذکر لسانی با ساماندهی گروههای ویژه بصورت عملی در این شهرستان عملیاتی می شود.
دهه نخست محرم بعنوان هفته فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
وی اظهار داشت: فلسفه وجودی قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و از تمام ظرفیتها و امکانات موجود باید برای تحقق این فریضه الهی در جامعه استفاده کرد.
وی بیان کرد: روحانیان و سخنرانان باید در ایام عزاداری سیدالشهدا امام حسین(ع) فلسفه وجودی قیام این امام بزگوار را به درستی برای مردم تشریح و تبیین کنند.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب ادامه داد: امام حسین (ع) و یاران وفای ایشان برای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند و امروز وظیفه داریم تا با انجام این فریضه الهی ادامه دهنده راه ایشان باشیم.
سرهنگ قنبری برپایی کلاس های طرح طلایه داران ، بازدید ازهیات مذهبی شهر و روستا، تجمع و راهپیمایی بعد از نماز جمعه با عنوان تجدید میثاق با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، برپایی همایش عزاداری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، همایش عزاداری بازاریان و اصناف و فضاسازی مناسب را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در سرپل ذهاب عنوان کرد.
وی نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس شهرستان، ارایه گزارش عملکرد ستاد احیا قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری یادواره های حضرت رقیه (س)، حضرت علی اکبر(ع)، حضرت قاسم (ع)، برپایی نمایشگاههای عفاف و حجاب و جلسه اخلاق را نیز از دیگر برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان اعلام کرد.
ارسال نظرات