یادواره 6 سردار شهید و 21 شهید مسجد جامع فریمان با حضور مسئولین شهرستان و خانواده شهدا و ایثاگران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۴۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یادواره 21 شهید و 6 سردار شهید مسجد جامع فریمان با حضور مسئولین و خانواده شهدا و ایثارگران در این مسجد برگزار شد.

در این یادواره که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فریمان و با حضور آحاد مردم شهیدپرور و خانواده‌های شهدا و مسئولین این شهرستان همراه بود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان پیرامون خودباوری و حفظ ارزش‌های اسلامی و دست‌آوردهای انقلاب به برکت خون شهیدان به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه سردار گرمه‌ای از یادگاران دوران دفاع مقدس با اشاره به اهداف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سخن گفت و عنوان کرد: تا زمانی که همه ما چون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به فرمان رهبر خود هستیم دشمن نمی‌تواند حتی ذره‌ای به ایران اسلامی چشم داشته باشد.

در پایان از خانواده‌های سرداران و 21 شهید مسجد جامع این شهرستان تجلیل شد و شرکت‌کنندگان با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

لازم به ذکر است محمدکریم کاظمیان، مجید افقهی، محمدحسن ذوقی، سید کاظم جهاندیده، حسین مستغنی و غلامعلی سجودی از سرداران شهید شهرستان فریمان هستند که در سال‌های دفاع مقدس از مسجد جامع این شهرستان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها