خبرهای داغ:
توسط جانشین دبیر ستاد امر به معروف کرمانشاه؛
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر را در استان تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۵۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر کرمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های مختلفی در هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه به اجرا درمی‌آید.

وی شروع این هفته را هم‌زمان با آغاز ماه محرم عنوان کرد و افزود: اساس قیام سیدالشهدا (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه شعار امسال این هفته را امر به معروف و نهی از منکر، دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی بیان کرد.

وی از برگزاری نشست شوراهای امر به معروف در مدارس استان کرمانشاه در نخستین روز این هفته خبر داد و اضافه کرد: احکام اسلامی در قالب یک دوره آموزشی برای اصناف و بازاریان تشریح می‌شود.

این مسئول از شرکت آمران به معروف و ناهیان از منکر در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه در دومین روز این هفته خبر داد و تصریح کرد: راهپیمایی تجدیدمیثاق با ابا عبدالله‌الحسین (ع) بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر در کرمانشاه در این روز انجام می‌گیرد.

وی برگزاری تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان کرمانشاه را برنامه اصلی روز سوم هفته مذکور دانست.

به گفته جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، برگزاری یادواره حضرت قاسم بن‌ الحسن (ع) در مدارس پسرانه کرمانشاه از جمله برنامه‌های روز چهارم این هفته است.

وی با اشاره به اجرای همایش تجلیل از رسانه‌های برتر حوزه ترویج امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در روز چهارم خاطرنشان کرد: همایش ترویج فرهنگ نقدپذیری در دانشگاه‌های کرمانشاه نیز در این روز در نظر گرفته شده است.

این مسئول برپایی یادواره حضرت علی‌اکبر (ع) در مدارس پسرانه را از برنامه‌های روز پنجم برشمرد و از برگزاری همایش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر سازمان‌های قضایی و نظامی کرمانشاه در این روز خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: همایش مسئولان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌های دولتی استان کرمانشاه در روز ششم هفته یاد شده برگزار می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه یادواره حضرت رقیه (س) در مدارس دخترانه استان کرمانشاه در روز پایانی هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود، اظهار کرد: نشست بانوان با عنوان سلامت محیط خانواده و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب نیز در روز هفتم این هفته انجام می‌گیرد.

وی امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ عاشورایی دفاع از مظلومان، امر به معروف و نهی از منکر وحدت و اقتدار امت اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر عدالت قضایی و اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر حفظ نظام و فرهنگ اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر رونق اقتصادی و تولید علم، امر به معروف و نهی از منکر سلامت و اعتدال محیط اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر جمعیت سلامت محیط خانواده را عناوین نامگذاری شده این هفته اعلام کرد.

ارسال نظرات