خبرهای داغ:
قزل سفلی گفت: باید به انجام کارها به صورت تشکیلاتی توجه ویژه داشت چرا که این کار انسجام و اتحاد را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۸۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، نشست تشکیلاتی یک روزۀ کارگروه های تخصصی فرهنگی و اردویی، بررسی و تحلیل، علمی و پژوهشی، تشکیلات و امور دانشگاه ها، آموزش و صالحین دانشجویی، نیروی انسانی، جهادی و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه ها با حضور مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان فارس تشکیل گردید، در این نشست، اعضا به بیان نظرات تخصصی مرتبط با وظایف و اهداف کارگروه ها پرداختند.

اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ابتدای صحبت هایش در این نشست گفت: برای مقابله با حربه های دشمن باید به مولفه هایی مانند خودسازی به لحاظ اخلاقی، معنوی و تربیتی، کار تشکیلاتی، تقویت بنیه علمی، نگاه دلسوزانه به مسائل دانشگاه، نگاه تکلیفی و جهادی در کارها، جذب حداکثری و احترام به سلایق مختلف توجه داشته باشیم.

وی داشتن نگاه تربیتی به برنامه ها را از نیازهای عمده بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: باید به انجام کارها به صورت تشکیلاتی توجه ویژه داشت چرا که این کار  انسجام و اتحاد را به دنبال خواهد داشت.

قزل سفلی با تاکید بر تقویت بنیه علمی دانشجویان بسیجی و داشتن علم و آگاهی، افزود: دانشجویان بسیجی باید از نظر علمی خود را طوری تقویت کنند که به عنوان یک الگو مطرح باشند.

وی در ادامه بر داشتن نگاه دلسوزانه به مسائل دانشگاه و نگاه تکلیفی و جهادی در کارها تاکید و خاطرنشان نمود: دانشگاه را جزیی از مجموعه خود و مشکلات آن را مشکلات خودمان بدانیم و به مسئولان دانشگاهی در راستای رشد و توسعه دانشگاه کمک کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ضمن بیان اینکه دانشجویان بسیجی پناهگاه سایر دانشجویان در دانشگاه باشند، به فعالیت های جهادی دانشجویان در مناطق محروم اشاره نمود و گفت: حضور دانشجویان در روستاهای محروم با هدف خدمت رسانی به اهالی این مناطق، علاوه بر محرومیت زدایی موجب امیدواری محرومان به نظام شده و نگاهشان به نظام و انقلاب محکم تر و منسجم تر می شود.

قزل سفلی در پایان صحبت هایش، بسیج را مجموعه ای منسجم و تشکیلاتی، دارای عناصری مومن، پاک، انقلابی دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها