همزمان با هفته بانکداری اسلامی و به همت بانک مهر اقتصاد استان مرکزی نمایشگاهی با عنوان «بانکداری اسلامی» همزمان باسایر استان ها و شهرستانها در مصلی امام خمینی (ره) شهر خمین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۲۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مرکزی،همزمان با هفته بانکداری اسلامی و به همت بانک مهر اقتصاد استان مرکزی نمایشگاهی با عنوان «بانکداری اسلامی» همزمان باسایر استان ها و شهرستانها در مصلی امام خمینی (ره) شهر خمین برگزار شد.
این نمایشگاه یک روزه در کنار ارائه توانمندی‌های بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد به اجرا و برگزاری مسابقه و پاسخگویی شرعی به سئوالات بانکداری به مراجعان می پردازد.
یکی از دغدغه‌های اصلی برای برگزاری نمایشگاه های بانکداری اسلامی توسط بانک مهر اقتصاد ، نهادینه‌سازی بانکداری بدون ربا در کشور بوده است ، به همین منظور، این بانک از سال 86 با همکاری جمعی از محققان حوزوی، اقدام به راه اندازی مرکزی در این زمینه کرده است .
در همین راستا، آموزش هایی برای پرسنل بانک مهراقتصاد و نیز مشتریان این بانک در نظر گرفته شد که از جمله آن می توان به برگزاری بیش از 29 هزار و 64 نفر ساعت آموزش برای روسای شعب سراسر کشور و آموزش 130 هزار و 230 نفر ساعت در قالب طرح معرفت اشاره کرد.
در مدت یک روز برپایی این نمایشگاه‌ها، شهروندان خمین توانستند ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه از نحوه خدمات‌دهی و شرایط پرداخت تسهیلات در بانک مهر اقتصاد آگاه شوند.
در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که توسط امام جمعه محترم شهرستان خمین حجه السلام والمسلمین حاج آقا حسینی و مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان مرکزی انجام شد،کارکنان حاضر در مراسم بانک مهر اقتصاد استان مرکزی  به همراه مدیر کل از بیت تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) دیدن کردند و با آرمانهای مقدس آن حضرت تجدید میثاق نمودند
در ادامه پس از افتتاح رسمی نمایشگاه رضا آزادی به اتفاق امام جمعه محترم شهرستان خمین و کارکنان حاضر در نمایشگاه با حضور در جایگاه شهدای مستقر در محوطه مصلی شهر خمین قبور مطهر شهدای گمنام را گلباران کردند.





ارسال نظرات