جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: یکی دیگر از افتخارات کرمان این بود مدت زمانی مقام معظم رهبری در کرمان و جنوب استان کرمان تبعید شدند که از وجود ایشان بهره‌مند بودیم
کد خبر: ۸۵۸۰۸۸۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
دشمنان از شنیدن نام شهید زنده حاج قاسم سلیمانی وحشت دارند
خبرگزاری بسيج سپاه ثارالله كرمان : جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید زنده حاج قاسم سلیمانی یکی از افتخارات استان کرمان است که دشمنان با شنیدن نامش به وحشت می‌افتند و مسلمین از شنیدن نامش احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاري بسيج سپاه ثارالله استان كرمان

سردار محمد مطهری شامگاه (21 مهرماه) در آئین اختتامیه کنگره

تندیس مقاومت 430 شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی با اشاره به اینکه دو هزار شهید هنرمند در کشور وجود دارد، اظهار کرد: کرمانی‌ها همانند دیگر مردم جمهوری اسلامی نقش‌ آفرینی‌های خوبی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی افزود: 24 مهرماه  یکی از اقدامات خوب کرمانی‌ها بود که در اربعین حادثه 17 شهریور تهران و سالگرد شهید مصطفی خمینی بیش از 20 هزار نفر در مسجد جامع کرمان حاضر شده تا علیه حکومت اعتراض خود را اعلام کنند اما این جمع را به خاک و خون کشاندند و جمعی شهید و مجروح شدند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: یکی دیگر از افتخارات کرمان این بود مدت زمانی مقام معظم رهبری در کرمان و جنوب استان کرمان تبعید شدند که از وجود ایشان بهره‌مند بودیم.

سردار مطهری یکی دیگر از افتخارات استان کرمان را شهید باهنر عنوان کرد و گفت:  وی  نخست وزیر ایران بود که در حادثه تروریستی به شهادت رسید و شهید زنده حاج قاسم سلیمانی از دیگر افتخارات این استان است که دشمنان با شنیدن نامش به وحشت می‌افتند و مسلمین از شنیدن نامش احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم استان کرمان مانند سال‌های گذشته پیشتازی خود را با حضور در صحنه‌های انقلاب و پایداری نظام حفظ کنند و یکی از پیام‌های شهدا پشتیبان ولی فقیه‌ بودن است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم و در این صورت عزت و سربلندی ما حفظ می‌شود و اگر روزی فاصله گرفتیم سرنوشت ما مانند کشورهای اطراف می‌شود.

 

 

ارسال نظرات