خبرهای داغ:
نماینده بسیج رسانه استان گفت: با حضور حجت الاسلام رئیسی دادستان کل کشور در استان خواهان پیگیری و برخورد عاملان حمله به خاورستان می شویم.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۹۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خبرنگاران بیرجندی روز گذشته برای محکوم کردن حرکت گروهی چماق به دست که به رسانه مردمی و انقلابی خاورستان حمله ور شده بودند و برای ابراز همدردی با اعضای این رسانه فعال در دفتر خاورستان حاضر شدند.

مقامی نماینده بسیج رسانه استان در این نشست با اشاره به سخنان مسئول بسیج رسانه در خصوص پیگیری این ماجرا از طریق مراجع قضایی گفت: ما حتما یک نامه و شکایتی از طرف بسیج رسانه و مسئولین و خبرگزاری ها در اعتراض به این حرکت تنظیم خواهیم کرد و به مراکز قضایی ارائه خواهیم داد و این ماجرا را به صورت اساسی پیگیری می کنیم.

این فعال رسانه ای استان با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی دادستان کل کشور در چند روز آینده به خراسان جنوبی افزود: ما حتما از پتانسیل حضور ایشان برای سرعت بخشیدن در رسیدگی به این موضوع استفاده خواهیم کرد.

مقامی با بیان اینکه بسیج رسانه متولی امر رسانه در خراسان جنوبی است اظهار داشت: ما حتما در بسیج رسانه پیام و حرف خبرنگاران را مبنی بر نداشتن امنیت شغلی به گوش مسئولین مربوطه خواهیم رساند و خواهان پیگیری و برخورد عاملان این حرکت خواهیم شد.

خبرنگار خاورستان: از برخی  رسانه ها در دامن زدن به شایعات گلایه مند  هستم

مرتضایی خبرنگار خاورستان نیز در این جلسه گفت : ما حتما پیگیر این ماجرا از مراجع قانونی هستیم و خواستار برخورد با این افراد از طریق مراجع قضایی و در چارچوب قانون هستیم.

وی همچنین از برخورد برخی از رسانه ها در دامن زدن به برخی شایعات گلایه مند بود و گفت: من از همکارانم در برخی خبرگزاری ها و رسانه ها گلایه مند هستیم که چرا بدون پرسیدن نحو ماجرا و اصل آن از بنده یا مدیر مسئول خبرگزاری به اشتباه برخی اخبار را در مورد من در خصوص این ماجرا منعکس کردند؟!

نوفرستی خبرنگار بیرجند رسا گفت : باید این اقدامات از طریق قانون و به صورت جدی توسط مسئولین و حتی خود اصحاب رسانه ها پیگیری شود و خاطیان به جرم خود محکوم شوند تا این گونه افراد دیگری جرات جسارت به حریم رسانه و جامعه را به خود ندهند.

وی با بیان اینکه اگر رسانه ها از کسانی انتقاد می کنند؛ اهالی آن رسانه باید امنیت داشته باشند ادامه داد: در جامعه اسلامی نباید هر کسی به خود اجازه دهد که آزادانه به هر عملی که می خواهد دست بزند بنابراین باید مطابق قانون با این افراد برخورد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها