معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان نیر

اکبر نگاهی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۹۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مراسم معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل در دفتر فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم اکبر صمدی فرماندار نیر گفت: باید تلاش شود تا از ظرفیت ها و توانمندی های همه افراد جامعه در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و ورزشی بهره برده و در رشته هایی که پتانسیل و ظرفیت آن در شهرستان وجود دارد سرمایه گذاری شود.

در ادامه بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل هم از درخشش ورزشکاران نیری در المپیاد ورزشی استان خبر داد و گفت: شهرستان نیر استعداد بالقوه ای در رشته ورزش دارد بطوری که در تیم ملی شمشیربازی یک بانوی نیری حضور دارد.

وی گفت: شهرستان نیر از پنج سالن سرپوشیده، یک استخر سرپوشیده، یک زمین چمن استاندارد و 12 زمین خاکی بهرمند است.

بهتاج افزود: امسال بیش از 1150 نفر در شهرستان نیر از بیمه ورزشی استفاده می‌کنند و از مزایا و امکانات آن بهره‌مند هستند و 16 هیات ورزشی در این شهرستان فعال می باشد.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان اردبیل تصریح کرد: در مجلس با تصویب یک طرح یک فوریتی قرار شده است که از ماده 180 برای ورزش اعتبار اختصاص یابد.

وی گفت: در استان اردبیل دو شهرستان کوثر و نیر از بابت اجاره سالنهای ورزشی درآمد سرانه خیلی پایینی دارند و از آنجایی که هزینه های اداره ورزش و جوانان هر شهرستان از طریق همین درآمدها که پس از واریز به خزانه دوباره به همان شهرستان بازگشت داده می شود، تامین می گردد لذا این دو شهرستان در تامین هزینه های خود با مشکلاتی مواجه هستند.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات سید ناصر میرمرسلی رئیس قبلی اداره ورزش و جوانان نیر، اکبر نگاهی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار