مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

9 سازمان مردم نهاد جدید در اردبیل تشکیل می‌شود

در 6 ماهه اول امسال مجوز تشکیل 9 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در خواست داده شده که در صورت تصویب شاهد تشکیل این سمن‌ها خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۰۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج، در نشست هم‌اندیشی به مناسب فرا رسیدن هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: در سال گذشته حدود 16 سمن و تشکل غیردولتی جدید در حوزه جوانان در استان اردبیل شروع به کار کرده است که در 6 ماهه امسال نیز درخواست مجوز برای تشکیل 9 سازمان مردم نهاد جدید ارسال شده و در صورت تصویب تشکیل می‌شوند.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در کنار توجه به بخش‌های ورزشی در حوزه‌های فرهنگی هم فعالیت مناسبی داشته است به طوری که در این زمینه حدود 250 برنامه در سطح استان اردبیل در زمینه‌های فرهنگی توسط این اداره کل انجام شده که در این رابطه نیز 100 برنامه در هفته ازدواج و 160 برنامه فرهنگی در هفته جوان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در رابطه با بازدید مداوم مسئولان این اداره از اماکن ورزشی به ویژه باشگاه‌های بدنسازی سطح استان اردبیل، افزود: تا به امروز حدود 265 مورد بازدید از 36 باشگاه بدنسازی استان اردبیل به انجام رسیده است که حدود 40 بار دستور پلمپ صادر شده و اداره کل ورزش و جوانان استان در این زمینه تمام تلاش خود را کرده است.

بهتاج تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ردیف استان‌های درجه دو کشور در سال 92 رتبه هفتم را به دست آورده بود که خوشبختانه برای اولین بار در ورزش استان اردبیل به رتبه دوم کشوری صعود کردیم که امیدواریم با حمایت‌های مالی و جذب اسپانسر موفقیت‌های بیش‌تری کسب کنیم.

وی در رابطه با اهدای جوایز به ورزشکاران مدال‌آور بیان کرد: فدراسیون‌های ورزشی و وزارت ورزش برای ورزشکاران مدال‌آور جوایزی را در نظر می‌گیرند ولی یک ریال بودجه به اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها برای این منظور تعلق نمی‌گیرد که ما سعی می‌کنیم در حد توان از این ورزشکاران تقدیر و قدردانی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار