تمبر تنديس مقاومت در كرمان

رونمايي از تمبر تنديس مقاومت در كنگره شهداي هنرمند عرصه تجسمي كرمان

در آئین اختتامیه کنگره 430 شهید هنرمند هنرهای عرصه تجسمی کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی از تمبر " تندیس مقاومت" به یادبود این کنگره و همه هنرمندان عرصه تجسمی رونمایی شد
کد خبر: ۸۵۸۰۹۲۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی؛
تمبر «تندیس مقاومت» کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند هنرهای عرصه تجسمی در کرمان رونمایی شد
خبرگزاری بسيج سپاه ثارالله استان كرمان :  با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی تمبر « تندیس مقاومت» کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند هنرهای عرصه تجسمی در کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله استان كرمان

 در آئین اختتامیه کنگره 430 شهید هنرمند هنرهای عرصه تجسمی کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی از تمبر " تندیس مقاومت" به یادبود این کنگره و همه هنرمندان عرصه تجسمی رونمایی شد.

مرتضی حیدری، رئیس انجمن‌ عرصه هنرهای تجسمی کشور  و استاد دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هنر فضل و دل‌دادگی است؛ اظهار کرد: استاد مطهری و دیگر شهیدان اهل قلم در بحث فطرت فصل مشترک انسان و حیوان را میل به زیبایی و حقیقت را وجه تمایل عنوان کردند.

وی با اشاره به اینکه هنرمند دقیقاً به دنبال کمال و زیبایی است و حقیقتی که در جان و دل خود هنرمند است، افزود: شهیدانی که روح لطیف و زیبای باشکوه‌شان در هنر است؛ طالب حقیقت و زیبایی بودند.

رئیس انجمن‌ عرصه هنرهای تجسمی کشور با بیان اینکه شهیدان در رسیدن به حقیقت از طریق هنر شوق به حقیقت را نشان دادند، بیان کرد: حقیقت و زیبایی در خانه حضرت علی و اهل بیت‌(علیهم السلام) بود و خواهران شهید عالی‌ترین نمادی از حضرت زینب‌(سلام‌الله علیها) هستند.

لازم به ذکر است؛ همزمان با برگزاری کنگره تندیس مقاومت 430 شهید هنرمند هنرهای عرصه تجسمی کشور سالگرد عروج آسمانی شهید مجید بهرامی از شهدای هنرمند هنرهای عرصه تجسمی بود که مادر شهید بهرامی و دختر  شهید مدافع حرم حسین بادپا  با خواندن دلنوشته‌ای فضای این مراسم معنوی را متحول کردند.

 

 

ارسال نظرات