خبرهای داغ:
فرمانده سپاه تاکستان خبر داد:

برگزاری رزمایش اقتدار فدائیان ولایت در تاکستان

فرمانده سپاه تاکستان از برگزاری 2 روزه رزمایش اقتدار فدائیان ولایت با حضور گردان های بیت المقدس طی روزهای 23 و 24در مهرماه سال جاری با شعار ما اجازه نفوذ نمی دهیم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۲۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از تاکستان،سرهنگ لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع)شهرستان تاکستان طی یک مصاحبه مطبوعاتی  با حضور خبرنگاران عنوان کرد: بسیج طی سالهای گذشته با راه اندازی گردان های بیت المقدس برای دفاع سرزمینی و همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی با آمادگی کامل اقدام به برگزاری رزمایش می‌کند.

وی افزود: سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان نیز در پایان این هفته در صدد برگزاری رزمایش اقتدار فدائیان ولایت با حضور 3گردان بیت المقدس با شعار ما اجازه نفوذ نمی دهیم در شهرستان تاکستان هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان گفت: افراد شرکت کننده در این رزمایش علاوه بر تداوم آموزش های نظامی آموزش‌های رزمی مقدماتی دیده‌اند، که در رزمایش‌های الی بیت الامقدس اجراء خواهند نمود.

 این مسئول با اشاره به هدف برگزاری این رزمایش عنوان کرد: بالا بردن توان رزمی بالا بسیجیان و ارتقا سطح آمادگی گردان‌های الی بیت المقدس بالاترین و مهم ترین رسالت در برگزاری رزمایش‌ها می‌باشد.

لطفی زاده متذکر شد: در این رزمایش سه گردان از گردان های بیت المقدس حضور دارند که سه تاکتیک با انجام عملیات امداد و نجات با همکاری نیروی‌های امدادی و واحد بهداشت شهرستان و کنترل اغتشاشات و مقابله با نا آرامی ها با همکاری نیروی انتظامی شهرستان تاکستان و هم چنین دفاع از کوی و برزن با قوت و با تراز و کیفیت قابل توجهی برگزار می‌گردد.

 

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار