مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۹۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج:حجه الاسلام عیسی بزمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه حزن و اندوه از برگزاری  نشست استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی که با  حضور حجه الاسلام روحانی نژاد معاونت فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغا ت اسلامی کشور و جمعی از مسئولان عالی رتبه استان برگزار می شود خبر داد.

وی ضمن تبیین تاریخچه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی  افزود: به منظور اینکه مجالس و محافل مربوط به عزاداری سید الشهدا (ع)سیاست گذاری و ساماندهی شود این برنامه در دستور کار قرار دارد.

 وی  نهضت حسینی و حماسه عاشورا را  حیات و اوج مبارزه با ستم و استعمار دانست و بیان داشت:  احیای حق طلبی و عدالت خواهی روحیه ی سید الشهداست(ع) که به جامعه القا کردند و هویت شیعه نیز برگرفته از همین این نهضت است.

حجه الاسلام بزمانی تصریح کرد: نهضت حسینی مشعلی بر سر راه انسانیت است که باید همچنان نورانینت خود را حفظ کند و از بدعتها و خرافات بدور بماند.

وی افزود: در همین راستا مصوبه ای تحت عنوان مصوبه 603 در شورای عالی فرهنگی تصویب شد تا در جهت مقابله با پدیده های ناشایست که موجب وهن و سستی و خرافات در مجالس دینی را فراهم می کند به کار گیری شود
ارسال نظرات