سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی:

حمایت بنیاد ملی علم ایران از پژوهشگران اردبیلی افزایش یابد

استعدادهای خوبی در زمینه علمی و پژوهشی در استان اردبیل وجود دارد که امیدواریم حمایت های بنیاد ملی علم ایران از پژوهشگران استان اردبیل افزایش یابد.
کد خبر: ۸۵۸۱۰۰۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل، گودرز صادقی، در در نشست تخصصی با رؤسا،‌ اساتید دانشگاه‌های استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی مدیران، اساتید و افراد ذیربط با عملکرد بنیاد ملی علم ایران است که در واقع بنیاد ملی علم ایران همان صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران بوده که تغییر نام یافته است.

وی گفت: اساتید و پژوهشگران دانشگاه‌های استان اردبیل باید با نحوه استفاده از تسهیلات و خدمات بنیاد ملی علم ایران آشنا شوند چرا که این بنیاد دارای ظرفیت‌های مناسبی در رابطه با حمایت از پژوهشگران و دانشمندان است که می‌توانیم در راستای توسعه علم و فناوری استان اردبیل استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی افزود: خوشبختانه دانشگاه محقق اردبیلی دارای استعدادهای مناسب و قوی در زمینه های پژوهشی و علمی است که دانشجویان این دانشگاه به همراه اساتید خود در امر پژوهش و فعالیت‌های علمی دستاوردهای چشم‌گیری دارند که امیدواریم حمایت‌های بنیاد ملی علم ایران از این پژوهشگران افزایش یابد.

صادقی تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی به همت اساتید و اعضای هیئت علمی خود در بین 56 دانشگاه برتر کشور قرار گرفته است که در میان این دانشگاه در رتبه 23 کشور قرار دارد و به عنوان دانشگاه مادر در استان اردبیل است.

وی بیان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری همایش‌ها و جلساتی که در راستای توسعه علم و فناوری باشد استقبال می‌کند که قطعا با حمایت بنیاد ملی علم ایران از فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌های استان اردبیل پیشرفت‌های بیش‌تری در این زمینه حاصل می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار