خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه زنان در برنامه «نهضت ما زنده‌ایم»:
رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه پژواک شعار عفت و شجاعت دختران ایرانی در جهان پیچیده‌ است،‌ گفت: شکل‌گیری نعضت دختران عفیف در آمریکا و «احیای پدرسالاری» در غرب نشان می‌دهد آنها به دنبال زنده کردن حیا و عفت اسلامی در جامعه خود هستند.
کد خبر: ۸۵۸۱۰۵۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

برنامه «نهضت ما زنده‌ایم» صبح امروز به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه تهران بزرگ و با شعار عفت، شجاعت،‌ احساس مسئولیت و عطوفت با حضور مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور،فریبا تدریسی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و نوبخت معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تهران، اسفندیار چهار بند مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران و حبیبی مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران در دبیرستان صدیقه کبری(س) برگزار شد.

در این مراسم مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: باید در دوران کنونی به این موضوع بپردازیم که دختران امروز چه وظایفی به عهده دارند و نقش آفرینی آنها چگونه می‌تواند آینده درخشانی را برای جامعه رقم بزند.

وی ادامه داد: پیامی که زنان ما به جهان ارائه کردند پیامی است که از فطرت و ذات پاک انسان منشأ می‌گیرد و این پیام بسیار مهم است.

اصلانی افزود: پیام انقلاب اسلامی پیام «ما زنده‌ایم» است که آن را بر اساس آیین الهی به جهان عرضه کرد،‌ اسلام جهت دهنده زندگی ما است و امروز این اتفاق در جهان رخ داده است که پژواک پیام «ما زنده‌ایم» به جهان رسیده است،‌ این پیام آنقدر در بین مردم جهان جای خود را باز کرده‌ است که دختران لبنانی در جلسه‌ای که با ما داشتند،گفتند ما برای اینکه پیام‌های جامعه‌اسلامی ایران را متوجه شویم به سراغ یاد گرفتن زبان فارسی رفته‌ایم.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه «نهضت دختران عفیف» در آمریکا شکل گرفته است،گفت: پرچمدار این نهضت یک دختر 11 ساله آمریکایی است که وقتی در فروشگاه‌های کشورش به دنبال لباس عفیفانه می‌گشت و نتوانست آن را پیدا کند نامه‌های متعددی به مسئولان نوشت و خطاب به آنها گفت: دختران نسل ما لباس عفیفانه می‌خواهند که دیگر ظاهر و جسم ما در نظرها نباشد،‌ این ها پیام‌هایی است که از ایستادگی زنان انقلاب و دفاع مقدس گرفته شده است،‌ همچنین پیام‌های مهمی است که برگرفته از عفت دختران جامعه اسلامی ما است.

اصلانی ادامه داد: جنبش دیگری در غرب با نام «احیای پدرسالاری» شکل گرفته است چرا که دختران غربی می‌گویند زمانی که پدران از ما حفاظت می‌کردند سایه پدر برای ما بزرگترین ارزش بود که هم اکنون آن را از دست داده‌ایم.

وی تصریح کرد: این زیبایی‌ها را در فرهنگ ارزشی خودمان داریم و باید آن را به دنیا عرضه کنیم و به دنیا بگوییم که به عفیفانه زندگی کردن می‌بالیم و زنده هستیم چرا که در خانواده مستحکم ایرانی با ارزش‌های اسلامی زندگی می‌کنیم.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: خوشبختانه علی‌رغم بودجه‌های سنگینی که آمریکا برای مبارزه با فرهنگ اصیل ما هزینه کرده است ما زنده هستیم و دختران مان زنده و پویا هستند و بروز شبکه‌های حیا زدا توسط دشمنان نتوانسته است بر روی دختران ایران تأثیرگذار باشد.

در ادامه این مراسم حبیبی مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران گفت: طرح «ما زنده‌ایم» برگرفته از کتاب خاطرات معصومه آباد با عنوان «من زنده‌ام است» که خاطرات اسارت خود را نوشته است و بنده به دختران جامعه خود پیشنهاد می‌کنم این کتاب را حتماً مطالعه کنند.

وی افزود: اگر ما هم اکنون زنده هستیم به جهت این است که وجب به وجب خاک این کشور با خون شهدا و ده‌ها شهید دانش‌آموز و معلم آبیاری شده است.

حبیبی ادامه داد: اگر ما زنده هستیم به این دلیل است که امسال شهید سردار همدانی و یارانش از حریم اهل بیت و شیعیان دفاع می‌کنند و دفاع از حریم اهل بیت وظیفه شرعی ما است.

ارسال نظرات